הקמת חדרי משאבות: הניסיון קובע

0
225
קרדיט לתמונה: בוסט מדיה

תכנון אופטימלי של חדר משאבות במבנה מודרני מחייב ניסיון רלוונטי נרחב. בחירת המשאבות נשענת אף היא על ידע רחב היקף, וכך גם ההתקנה. דוד קצב הוא מומחה מוביל בתחום זה, וכשלוקחים בחשבון גם את המחויבות שלו לשירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר, התוצאה היא חדר משאבות איכותי במיוחד

ישראל צומחת לגובה, במהירות. מגמה זו משפיעה על מאפייני המבנים המודרניים, ואחת ההשפעות היא הצורך בחדר משאבות. באופן טבעי חדר המשאבות חייב להיות מתוכנן היטב, ע"י מי שכבר תכנן מתקנים רבים מסוג זה. דוד קצב, מייסד קבוצת דודי מערכות ומנכ"ל החברה, הוא איש המקצוע המתאים ביותר למשימה המורכבת.

מה כולל חדר משאבות?

באופן עקרוני חדרי משאבות כוללים מספר קטגוריות של משאבות: ישנן משאבות שהן חלק ממערכת כיבוי האש, והמטרה שלהן היא הזרמת מים לספרינקלרים. ישנן משאבות שהתכלית שלהן היא ניקוז מי ביוב, מים אפורים ומי גשמים מחניונים ומרתפים. ישנן גם משאבות להגברת לחץ המים בקומות הגבוהות.

לחצו למידע נוסף על משאבות ביוב .

דוד קצב, לאחר שנים רבות מאוד בתחום, אמון על תכנון מדויק של חדר המשאבות כך שהוא יספק את המענה הנכון ביותר לכלל הצרכים במבנה. התכנון כולל גם בחירת חלל מתאים לחדר המשאבות וכן תכנון לוחות פיקוד ובקרה. בשלב זה בתהליך גם נבחר נפח המים במאגר, והוא מבוסס על מקסימום תשומת לב לכל פרט ופרט. בזכות ההיכרות עם מגוון רחב מאוד של משאבות יודע קצב איך להבטיח מענה אופטימלי בלי לשלם מחיר יקר יתר על המידה.

בחירה מושכלת של כל משאבה על בסיס הבקיאות המעמיקה של דוד קצב

בכל אחת מהקטגוריות הנ"ל יש מספר סוגי משאבות. חלוקה אחת היא למשל בין משאבות חשמליות לבין משאבות דיזל. פרמטר רלוונטי נוסף הוא המיקום של המשאבה ביחס למקור המים (בנקודה גבוהה יותר או נמוכה יותר). עוד שיקול הוא העוצמה הנדרשת מכל משאבה, בהתאם למאפייני המבנה.

במקביל, ישנו מבחר עצום של דגמי משאבות. הבקיאות המעמיקה של דוד קצב באה לידי ביטוי ביכולת להתאים באופן מושלם משאבה נכונה, על סמך כל הפרמטרים הרלוונטיים, לכל מבנה. חשוב לציין כי כל המשאבות המותקנות ע"י קבוצת דודי מערכות ומשאבות מים עומדות בתקן הישראלי העדכני, ונבחרו בקפידה על בסיס יחס עלות-תועלת משתלם.

הקמת חדר משאבות באופן מוקפד במיוחד

דוד קצב יצר לעצמו ולחברה שייסד אחרי מספר שנים שבהן עבד לבד מוניטין גבוה במיוחד. אחד המרכיבים המרכזיים בשם הטוב של קצב ושל דודי מערכות הוא העבודה המוקפדת. בהתאם לא "רק" התכנון של כל חדר משאבות מוקפד מאוד אלא גם ההקמה בפועל.

חטיבת חדרי המשאבות בקבוצה עברה הכשרות מקיפות וצברה ניסיון מעשי רב. החטיבה מתנהלת על-פי דרישות מכון התקנים, משרד הבריאות, רשות הכבאות וההצלה, רישוי עסקים ועוד. החטיבה מתנהלת גם ברוח הערכים שהטמיע דוד קצב בחברה, ובפרט המחויבות המוחלטת לכל לקוח. ההקמה בפועל כוללת גם את יצירת כל התשתיות הנחוצות.

תחזוקה ושיקום של חדרי משאבות

שירותים נוספים של חטיבת המשאבות של קבוצת דודי מערכות הם תחזוקת חדרי משאבות ושיקום חדרים שניזוקו. צוותי החטיבה, שמיישמים את תפישת העולם של דוד קצב לגבי שירות אמין וזמין, מטפלים במסירות בכל סוגי המשאבות. התחזוקה כוללת התייחסות ללוחות פיקוד ובקרה, לכל משאבה ומשאבה, חיטוי של מאגרי מים, בדיקות תקופתיות למז"חים ועוד. שיקום חדר משאבות כולל החלפת חלקים שנפגעו או תיקונם, ביושרה מלאה ובזמן קצר ככל האפשר.

לחצו למידע נוסף על משאבות ביוב .

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here