כל הדרכים לבחור מדיח כלים מומלץ

0
939
קרדיט: pxfuel

מאת צוות אתר http://www.finder.co.il

כל מי שיש לו מדיח כלים יסכים עם האמירה שהוא הפך להם את החיים להרבה יותר קלים. כולנו כבר יודעים שהם חוסכים זמן, מים, כסף וסבון כלים והוא יכול להתאים לכל בית ולכל תא משפחתי, אז למה לא לרכוש אחד? במידה ועוד אין לכם מדיח כלים, אספנו עבורכם כמה דברים חשובים שצריך לבדוק לפני שאתם קונים מדיח כלים חדש.

  1. ודאו שהמדיח מתאים למטבח שלכם: תראו לעצמכם את האכזבה שתחושו במידה ורכשתם מדיח כלים חדש ומוצלח ורק ברגע האחרון גיליתם שהוא בכלל לא מתאים למקום שהקצבתם לו במטבח. כדי להימנע מכך, אנחנו ממליצים לכם למדוד את גודל המקום המיועד לפני שאתם מגיעים לחנות או נכנסים לאתר החברה.

הרוחב של מדיח כלים סטנדרטי לרוב נע בין 45 ל-60 ס"מ והעומק הוא לרוב 60 ס"מ אך חשוב לבדוק גם את הנתונים של המדיח מראש. חברות שונות מציעים גדלים שונים של מדיחי כלים אז אל תתפתו לקנות את המדיח הראשון שאתם רואים באתר והשקיעו קצת זמן כדי למצוא את המדיח שיתאים בול למקום ובול עבורכם.

  1. אל תתפתו למגוון תוכניות ההפעלה: קיימות מכונות בשוק בעלות כמות מרהיבה של תוכניות הפעלה שיכולות לבצע מגוון פעולות ניקיון עם הכלים שלכם, אבל בתכלס כנראה שתשמשו רק בשתיים או שלוש מהן.

מגוון רחב של פונקציות יכולות להעלות את מחיר המכונה ולכן אנחנו ממליצים לכם בחום לעבור על המפרט של המכונה ולראות שאתם לא קונים מכונה יקרה בעלת פונקציות שאתם לא באמת צריכים. אנחנו כן ממליצים לוודא שהמדיח מאפשר תוכנית המאפשרת לנקות חצי מכמות המיכל ותוכנית שיכולה להתמודד עם כלים גדולים ובטמפרטורה גבוהה מהרגיל.

  1. וודאו שהקיבולת של המדיח מתאימה לצרכים שלכם: קנייה של מדיח שלא מתאים לצרכים שלכם יכול לגרום לכם לבזבז המון חשמל ומים ובכך להעלות את החשבונות שלכם בצורה דרסטית. מרבית החברות הגדולות כמו בוש, סמסונג, אלקטרולוקס ועוד מציעות מגוון מדיחי כלים בעלי קיבולות שונות שיכולות להתאים לכל משק בית ולכל צורך שלכם.

במידה ואתם זוג צעיר או משפחה קטנה כנראה שמדיח בעל קיבולת קטנה יחסית ואם אתם משפחה גדולה או אוהבים לארח הרבה אנחנו ממליצים לכם לרכוש מדיח בעל קיבולת משמעותית יותר שתוכל להכיל כמה שיותר כלים.

  1. וודאו שאתם קונים מוצר של היבואן הרשמי: במיוחד כשאתם ניגשים לקנות מוצר של חברות גדולות מחו"ל, כמו סמסונג, סימנס, בוש ועוד, חשוב לוודא שאתם מקבלים את המוצר מהיבואן הרשמי. היבואן הרשמי הוא זה שדואג להביא את המוצרים מחו"ל ישר אליכם ולרוב עובד ישירות עם החברה עצמה.

מומלץ לוודא שאתם קונים מוצר של היבואן הרשמי משום שלרוב יותר קל לעבוד מולם, החלקים של המכונה הם בהכרח מקוריים ויהיה לכם יותר קל להשיג אותם במקרה של תקלה והוא לא יתנער מאחריות מכם.

  1. קראו ביקורות על חברות מומלצות: הדרך הכי טובה לקבל ביקורת אמיתית ואמינה על חברה או על מוצר הוא לקרוא עליו ביקורות. באתר שלנו תוכלו למצוא רק את המוצרים הטובים ביותר שמצאנו עבורכם ורק של חברות שאנחנו מוצאים כאמינות וטובות. אתם מוזמנים להיכנס לסקירות שלנו בנושאי מדיחי כלים ולמצוא את המוצר המושלם ביותר עבורכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here