כל היתרונות בהתקנת דשא סינטטי

0
345
credit: pixabay.com

בין אם החלטת לחדש את מראה החצר והמרפסות, או אם הינך לקראת בניית בית חדש, ייתכן שכבר שאלת את עצמך אם ללכת על מדשאה טבעית או להתקין דשא סינטטי. ישנם לא מעט יתרונות שנוכל להפיק מפתרון מלאכותי איכותי ואם נמצא את הספק המתאים, נוכל למצוא עבור דשא סינטטי מחיר שווה לכל כיס. אז איך נדע האם הפתרון הזה הוא אכן בשבילנו וכיצד נקבל בחירה מושכלת? המומחים של משתלת תגל הארץ ריכזו עבורך פה את כל השיקולים שכדאי לקחת בחשבון.

הפתרונות היום מתקדמים מאי פעם

חשוב שנזכור, יש הבדל ניכר בין הכנסת כמה צמחים לבית בעציצים ובין טיפוח מדשאה. לעתים קרובות, בעלי בתים מגלים שפשוט השתעבדו לחצר שלהם במרדף האינסופי בשמירה על הדשא אסתטי. כיום, אין כל צורך בכך. הדשא הסינטטי עבר דרך ארוכה מאז המצאתו בשנות ה-60. כיום הנראות שלו היא טבעית מאי פעם ומאפשרת ליהנות מכל היתרונות של דשא, ללא עבודות תחזוקה מייגעות. אלו כמה מהיתרונות המרכזיים שנוכל ליהנות מהם.

  • נראה נפלא לאורך כל השנה – הסוף לדשא צהבהב בקיץ ובוץ בחורף
  • אין צורך בהשקיית וכיסוח הדשא
  • אין צורך בחומרי הדברה או דשנים
  • ניתן "לשתול" את הדשא בצל
  • ניתן להתקין במהירות

מעבר לעובדה שהתקנת הדשא תחסוך לך זמן וכסף, מדובר בפתרון ידידותי לסביבה. השקיית מדשאות דורשת צריכת מים אדירה ובמובן הזה, דשא סינטטי יכול לסייע באופן משמעותי מהעומס על המשאבים הטבעיים.

דשא סינטטי באיכות הגבוהה ביותר

מעציצי ספטיפיליום ועד לדשא סינטטי, כשזה מגיע לפתרונות גינון איכותיים, משתלת תגל הארץ היא הכתובת האידיאלית שלך. במשך 10 שנים, אנו מספקים ללקוחותינו דשא סינטטי עם תו תקן מהמחמירים בענף, המאפשר התקנה מהירה, בולם נפילות ובטוח לחיות מחמד. זה הזמן לשנות את מראה החצר שלך מהקצה אל הקצה ולהפוך את תחזוקה הגינה לפשוטה מאי פעם. כדי לקבל ייעוץ ממקצוענים בתחום, אנו מזמינים אותך ליצור קשר עם הצוות שלנו ונשמח לסייע לך להגיע להחלטה מושכלת. למידע נוסף, ניתן להתקשר למספר 054-5470267.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here