עיצוב פנים – כך תטביעו את החותם שלכם על מקום

0
350
credit Canva

כאשר אנחנו עוברים למקום חדש, בין אם זהו עסק או דירה, התחושה הראשונית היא של מקום זר, פעמים רבות גם קר ומנוכר. הפיכת המקום לעסק שלנו או הבית שלנו היא תהליך ולא מתרחשת ברגע. אחד השלבים שיביאו לתחושת שייכות למקום הוא עיצוב פנים והום סטיילינג של המקום. עיצוב פנים לעסק או לבית יכול לכלול שבירת קירות או בנייתם, חלוקת חלל אחד לשני חללים נפרדים ועוד. פעולות אלה נעשות בהתאם לצרכים או הרצון שלנו ולכן כבר יוצרים קרבה מסוימת למקום. ההמשך בצורת ההום סטיילינג: החיפוי או צבע הקירות, ריצוף, ריהוט, פריטים שיהיו במקום ועוד ישלימו את התמונה ויביאו לתחושת שייכות והטבעת חותם של בעל העסק או המתגורר בדירה.

לתת אמירה כבר במעטפת של המבנה

פעמים רבות אנו מסתכלים על מעטפת המבנה, במיוחד על הקירות והתקרה כעל מובנים מאליהם, ומשאירים אותם לבנים פשוט כי לא הקדשנו לכך תשומת לב. היום ישנו מגוון רחב מאוד של חיפויים המשפיעים מאוד על סגנון העיצוב והאווירה במקום. לדוגמה, חיפוי דמוי עץ לבית או לעסק ייצור מיד אווירה כפרית, חמימה וביתית. רבים לא לוקחים את מראה העץ כחיפוי בחשבון בגלל השם שיצא לעץ לחומר הדורש תחזוקה וטיפול. היום ניתן ליצור את האפקט של הדבר האמיתי מחומרים אחרים הקלים יותר לתחזוקה וכך לקבל בדיוק את הדבר שרוצים.

כניסה לעסק או לבית – כרטיס הביקור שלכם

בין אם זהו בית ובין אם זהו עסק, לכניסה אליהם יש חשיבות רבה. בבית הפרטי אנו רוצים ליצור תחושה נעימה ואפילו ליצור כבר את האווירה שבתוך הבית. כאשר זהו עסק, הדבר חשוב אפילו יותר. פעמים רבות ההחלטה של לקוח פוטנציאלי האם להיכנס או לא תלויה בתחושה שיקבל בכניסה. עסקים רבים, במיוחד חנויות יוקרתיות מושכים אליהם באמצעות ניחוחות בולטים, אך הבסיס הוא שילוט בולט ואטרקטיבי. שלט אותיות מוארות יהיה בולט באזור הכניסה, וימשוך מיד את העין, במיוחד אם האותיות גדולות, צבעוניות או מהבהבות. כדאי ליצור התאמה אם אפשר בין צורת האותיות וצבען לבין מיתוג העסק. אנו בקריאטיב 360 מלווים אתכם בכל הקשור למיתוג ועיצוב העסק עד לפרטים הקטנים ביותר. צלצלו אלינו בהקדם 048667808

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here