איך בוחרים מראות ומה כדאי לדעת?

0
692
קרדיט magic-moments.co.il

מראה היא הרבה יותר מחתיכת זכוכית על הקיר שלכם. מראות יכולות להפוך את הבית שלכם לסופר מסוגנן. הן יכולות ליצור אשליה של מרחב עבור חללים קטנים יותר והן גם משפרות את האור הפנימי על ידי החזרתו. אבל אם אתם חושבים לקשט את הקירות שלכם במראה מעוצבת, די חשוב לבחור במראה איכותית שתמשיך להיראות יפה ומוארת לאורך זמן. איכות המראות הופכת חשובה עוד יותר אם אתם רוצים להשתמש במראה מותאמת לחדר האמבטיה שלכם, שכן המראה דורשת להיות עמידה יותר בסביבה בעלת לחות גבוהה.

כך תזהו מראות באיכות גבוהה

איכות המראה נקבעת על ידי ארבעה היבטים:

  • טוהר יריעת הזכוכית
  • השטיחות של יריעת הזכוכית
  • עובי הזכוכית של המראה
  • הציפוי הרפלקטיבי על הזכוכית

טוהר חומרי הגלם בהם נעשה שימוש עבור יצירת המראה משפיעים על האיכות הסופית של הזכוכית בתהליך הייצור. מראה באיכות גבוהה דורשת זכוכית באיכות גבוהה ולזכוכית הטובה ביותר אין חוסר עקביות כך שהיא לא תעוות את ההשתקפות.

כמה עבה צריכה להיות מראה באיכות גבוהה?

בעת קביעת איכות המראה, איכות הזכוכית חשובה במיוחד, אך ניתן לקבוע את איכות המראה הכוללת בדרך כלל לפי עובי המראה. אם אתם מחפשים מראות איכותיות לבית, ישנם כמה רמות עובי קבועות שתוכלו לבחור מהם. באופן אידיאלי, אתם צריכים לבחור את המראות העבות יותר אם אתה מחפש איכות גבוהה.

היכן הכי מתאים להעמיד מראה?

אם יש לכם פינה חשוכה שהייתם רוצים להקרין עליה קצת אור, תליית מראה באורך מלא יכולה להיות דרך מצוינת ליצור אשליה של יותר מקום. מסדרון חשוך וצר יכול להיראות מרווח יותר עם מראה באורך מלא הממוקמת אסטרטגית המשקפת אור מבחוץ. אין מקום שגוי למקם את המראה החדשה שלכם, אבל זה באמת יכול להיות נכס עובד עבורכם אם ממקמים אותה ביעילות.

כמו כן הצבת מראות גוף בחדר שינה שלכם, מאפשרת לכם להפיק את המיטב ממראה חלל החדר. מקום נפוץ למראה בחדר שינה הוא החלק האחורי של דלת חדר השינה או הארון, מה שחוסך מקום והופך את ההתלבשות להרבה יותר נוחה.

מחוץ לחדר השינה, שקלו כל אזור שנמצא ליד דלת הכניסה שלכם שם אתם תולים את המעילים, המפתחות או התיק שלכם. זוהי דרך מצוינת לבדוק את התלבושת שלכם או לשפץ את האיפור לפני שאתם יוצא מהבית. וודאו שאתם מקמים את המראה כך שהיא לא תהיה מול הדלת שלכם, מאחר ולפי תאוריה הפנג שואי כך כל האנרגיה הטובה שלכם תצא מחוץ לדלת.

כמו כן, הסלון הוא אחד החדרים החשובים ביותר בבית שלכם, ולכן חיוני למקסם את החלל והאור. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא שימוש במראה ממוקמת בקפידה, וזו הסיבה שמראות הן תוספת נפוצה בעיצוב הפנים של חדרי מנוחה ברחבי הארץ. מכיוון שסלון הוא בדרך כלל החדר הגדול ביותר בבית, זה הופך אותו למקום המושלם להשתמש במראה באורך מלא. בין אם אתם רוצים להוסיף נקודת מוקד מעל האח, או מחפשים תכונה פינתית מקסימה, זה הזמן לבחור לכם מראה מעוצבת.

גלו את מגוון המראות של מג'יק מומנטס ומצאו את היצירה האידיאלית שלכם לעיצוב הפנים! אם תרצו לדבר עם אחד המומחים של מג'יק מומנטס על המבחר העצום של מראות שיש להם להציע עבורכם, צרו קשר עוד היום.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here