לשנות את הסטנדרט

0
316
עיצוב דירת קבלן
קרדיט: ingrid-interiordesign.com

לרכישת דירה מקבלן יש יתרונות רבים, אך גם חסרונות. אחד מהם, נודע לעובדה כי לרוב הם נמכרות בסטנדרט בנייה ועיצוב אחיד והחדרים עשויים להיות קטנים למדי, ההופך עיצוב דירת קבלן למעט מאתגרת יותר. למרות ההגבלות, ניתן להפוך דירת קבלן לדירה מעוצבת בטעם אישי, המתאים לסגנון הדיירים. ראשית, ישנה אפשרות לערוך שינויים מול הקבלן בטרם רכישת הדירה. שינויים אלו יכולים להתבצע גם בעלות מינימלית או אפסית כמו הזזת קירות, שינוי נקודות חשמל ואינסטלציה ועוד. במידה ולא בוצעו שינויים מסיביים בגודל הדירה, ניתן לבחור צבעים בהירים בקירות הבית על מנת לתת תחושה גדולה יותר, להוסיף מראות ולהימנע מהוספת וילונות כבדים.

אינגריד גואטה הנה מעצבת פנים בעלת ניסיון רב בתחומי העיצוב הפרטי והמחסרי יחד. תהליך העיצוב של אינגריד נעשה מתוך הקשבה לצרכים של הלקוחות לצד שילוב של אלמנטים אירופיים.

שינויים קטנים

הדרך בה חלל מעוצב משפיע רבות על האנשים ששוהים בו, בין אם מדובר בדירה או בבית, במשרד או בחנות ולכן כדאי להשקיע זמן ומחשבה בבחירת העיצוב המתאים. פעמים רבות אנו נדרשים לשינויים – הצרכים משתנים והעיצוב והשימושיות של המבנה אינה מתאימה עוד להווה. לאור המחירים הגבוהים בשוק הנדל"ן כיום, בעיקר באזור המרכז, שינוי מקום פיזי עשוי להיות בעייתי ויקר. לכן, עיצוב פנים במרכז באמצעות איש מקצוע יכול להיות תחליף מצוין ולשנות את פני החלל, בפרטים קטנים כגדולים, שיתאים לצרכים העכשוויים. בעזרת עיצוב פנים מדויק, ניתן לחסוך כסף רב ולקבל את התמורה הרצויה.

עיצוב פנים זה לא משחק ילדים

תפקידה של מעצבת פנים רחב יותר ממה שלרוב חושבים. לעיתים, ניתן לחשוב כי מעצבת פנים אחראית על נראות החלל בלבד וכי מרבית עבודתה מתבססת על התאמת צבעים וגופי תאורה. אך עבודתה מעמיקה יותר מכך. באמצעות הידע שלה, היא יכולה לבצע חלוקה מחדש של החדרים בבית תוך מקסום הפוטנציאל של המבנה. ראייתה של מעצבת הפנים היא ראייה רחבה, הרואה את הבית כמלול אחד המורכב מחללים קטנים המשלימים זה את זה. שילוב בין פרקטיות לעיצוב הם חלק מכישורים להם נדרשת מעצבת פנים. את בחירות העיצוב מתאימה המעצבת לצרכי הלקוח, התקציב שלו והסגנון שלו תוך התחשבות בשטח ובחומרים הקיימים בשוק. לכן, בעת עיצוב חלל, ממומלץ להיעזר בשירותיה של מעצבת פנים בראשון לציון שתוכל, באמצעות הידע המקצועי הרחב שלה, לבצע התאמה מדויקת של העיצוב.

אינגריד גואטה הנה מעצבת פנים המתמחה בעיצוב חללים מסחרים ומגורים ומרצה להום סטיילינג. אל העיצובים שלה משלבת אינגריד נגיעות אירופאיות המגיעות מעיר הולדתה, פריז. לאחר ליווי של לקוחות מרוצים רבים, רכשה אינגריד ניסיון עשיר בתחום.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here