מתי עדיף תאורה עומדת?

0
839
מתי עדיף תאורה עומדת?
קרדיט FREEPIK

באתר ובסניפים של רשת פלורליסט תיהנו ממגוון עשיר ועכשווי של גופי תאורה, לרבות מבחר גדול של גופי תאורה עומדת. לא בטוחים מתי תאורה עומדת עדיפה על פני סוגי תאורה אחרים? לרשותכם עומד צוות החברה הזמין לסייע לכם בבחירתכם. כמו כן לפניכם מספר דגשים מהותיים שיעזרו לכם להבין מתי כדאי לבחור במנורה עומדת. 

תאורה אווירה שמשדרגת את המרחב 

תאורה עומדת הפכה מבוקשת בשנים האחרונות במקביל לעליית המודעות לנושאי עיצוב פנים הבית. הקבלה זו נוצרה בגין יכולתן של מנורות עומדות לעצב את המרחב ולהדגיש אווירה שמבקשים ליצור בו. אווירה זו מתקבלת על ידי גופי תאורה מיוחדים המשתלבים עם סגנון עיצובו של הבית, בין אם מודרני, כפרי, וינטג', אורבאני, עכשווי, קלאסי או אחר. כמו כן מנורות עומדות מעולות ליצירת נקודות עניין במרחב, למשל כשרוצים להאיר כורסא מיוחדת או עציץ מרשים. בנוסף הן מאפשרות לעצב פינות ריקות ומתות בחדר ולהוסיף להן נקודות של יופי ועניין.

כשאין תשתיות מתאימות

הבית בו אנו גרים מגיע עם נקודות חשמל קבועות לתאורה, שמאוד מסובך לשנותן ולהוסיף להן עוד נקודות. אבל מה לעשות שגם אם תכננו בקפידה את כל נקודות החשמל עבור גופי תאורה, לא אחת עולה עם הזמן צורך בעוד נקודות תאורה שלא שמנו לב אליהן או שפשוט נוצרו עקב שינויים בעיצוב וסידור החלל. עבור צורך זה, במקום להזמין חשמלאי ניתן לא אחת לפתור את הבעיה בעזרת מנורה עומדת המתחברת עם כבל לשקע חשמל בקיר.

לצרכים משתנים ודינאמיים

כמו שהחיים שלנו דינמיים ומשתנים כך גם לא אחת אנו נדרשים בגמישות בעיצוב הבית ובארגון גופי התאורה שלו. הצורך בשינוי מיקום של גופי תאורה יכול לעלות כשמגיעים אורחים, כשנדרשים לאור ממוקד בפינות שונות בבית, כאשר עושים מנגל בחצר ונדרשים לאור, ועוד.

עבור צרכים אלו מנורות קיר לא יכולות לעזור בהיותן גופי תאורה שמקובעים למקומם. מצד שני מנורה עומדת בהחלט יכולה לספק מענה יעיל לצורכי ניידות של גופי תאורה, בהיותה פריט שניתן להזיזו בקלות ממקום למקום בהתאם לצרכים משתנים, וכך להציבן במקומות שונים בבית כמו בסלון, חדר שינה, מרפסת, חצר ועוד.

פתרון יעיל עבור תאורה ממוקדת 

תאורה עומדת עדיפה לא אחת כאשר עולה הצורך בתאורה ממוקדת. מדובר בצורך פרקטי בגין סיבות שונות כמו קריאת ספר או עיתון. עבור צורך זה ניתן למצוא מנורות עומדות עם תאורה ממוקדת וגם כאלו שניתן לכוון את הזווית שלהן. כך מתקבל אור ממוקד, קרוב לאזור שאנו רוצים להאיר אותו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here