בשורה לשוק 'עשה זאת בעצמך' – חברת דקס פריים השקעות הישראלית תשקיע מיליוני שקלים בפיתוח מוצרים והתאמתם לתחום ה'עשה זאת בעצמך'

0
925
קרדיט PIXABAY

חברת דקס פריים השקעות הודיעה על הסכם השקעה לשיתוף פעולה עסקי עם חברת 'סלף וורלד' העוסקת בהפשטת תהליכי התקנה והתאמתם לצרכנים שאינם בעלי מקצוע. 

מנכ"ל חברת ההשקעות עובדיה טופורוביץ נימק את ההחלטה בהתבסס על העובדה כי תחום ה'עשה זאת בעצמך' צובר תאוצה רבה ברחבי ארה"ב ובפרט בעקבות משבר נגיף הקורונה, ההוכחה לכך היא העלייה הבלתי נתפסת של היקפי המחזורים ברשת החנויות האמריקאית 'הום דיפו', אשר כבר בשנת 2017 הצליחה להגיע למחזור שנתי המתקרב למאה מיליארד דולר. הום דיפו היא הרשת האמריקאית המובילה בתחום עשה זאת בעצמך והיא משקפת הלך רוח ומהווה מדגם מעולה לנתח שוק זה. 

הסכם ההשקעה מתגבש בין החברה היזמית דקס פריים השקעות, לבין חברת סלף וורלד העוסקת בפיתוח רכיבי עשה זאת בעצמך וביצירת פתרונות התקנה למערכות ביתיות מורכבות, תוך שהיא מנגישה את ההרכבה שתתאים גם לאזרח הפשוט שאינו מומחה או איש מקצוע. מנכ"ל חברת דקס פריים השקעות עובדיה טופורוביץ מסר כי בחברת דקס פריים התקבלה ההחלטה להרחיב את סל ההשקעות לתחומים שמעבר לעולם ההייטק, ובחברה משוכנעים שתחום עשה זאת בעצמך יוכל להוביל את החברה למינוף עסקי משמעותי ביותר. 

חברת סלף וורלד השקיעה כ-8 מיליון דולר בפיתוח אבות טיפוס למערכות ביתיות, כאמור מתוך מטרה להגיע לייצור המוני של מוצרים מורכבים אשר ייהפכו למונגשים להתקנה גם על ידי האזרח הפשוט, ובכך להגיע לפריצה עסקית משמעותית בעקבות היכולת לחסוך ללקוחות את העלויות המשמעותיות הכרוכות בהתקנות הנעשות על ידי אנשי מקצוע. 

לאחר סדרה מוצלחת של ניסויים באבות טיפוס שונים, הבינו בחברת סלף וורלד כי הם זקוקים לגיוס משקיע משמעותי לצורך הייצור עצמו. למעשה החיבור לחברת דקס פריים השקעות מפתיעה לא מעט אנשים, מאחר והחברה עסקה עד היום אך ורק בהשקעות בתחום ההייטק והסטארטאפים, כשבין ההשקעות המוצלחות של החברה ניתן למצוא את פלטפורמת 'ספין טו ווין'. 

כעת לאחר ההחלטה של המנכ"ל מר עובדיה טופורוביץ להרחיב את תחומי ההשקעות לאפיקים נוספים יש להניח כי החברה תפנה לציבור לצורך סבב גיוס נוסף. לדברי עובדיה טופורוביץ ההסכם החדש נותן תחושה טובה למשקיעים מאחר וחברת סלף וורלד הציגה אבות טיפוס מפתיעים ומדהימים ובמגוון רחב של מערכות. כשבחלקם הפשטת תהליך ההרכבה חוסכת סכומים משמעותיים מאוד, ולמרות זאת עלות הייצור של המערכות עצמן כמעט ואינן משתנות.

ההסכם שייחתם עם חברת דקס פריים תאפשר בהמשך הדרך הרחבה של שיתוף הפעולה בין החברות, וזאת במידה והפעילות המשותפת תניב את התוצאות הצפויות, דבר שיאפשר לחברת דקס פריים לרכוש זכויות במוצרים נוספים מבית סלף וורלד. 

בחברת סלף וורלד מאמינים כי השותפות עם טופורוביץ תביא למינוף משמעותי בהיקף המכירות והטמעת המוצרים בשווקים חדשים ברחבי העולם, וזאת בעקבות ההירתמות של חברת ATN Israel שנמצאת בבעלותו של עובדיה טופורוביץ, חברה המתמחה בין השאר בשיווק בינלאומי ובניתוח תהליכים צרכניים. 

יודגש כי חברת סלף וורלד הציגה רעיונות ייחודיים וחדשניים שאינם מוכרים עד היום בחנויות העשה זאת בעצמך, ובחברה מאמינים שזה יאפשר פריצה עסקית לשווקים רווחיים מאוד בתעשיית המערכות הביתיות. כמון שמבחינתנו האזרחים הקטנים מה שבאמת חשוב שנוכל לחסוך בהוצאות ובעלויות הביתיות, כשכמובן זה לא בא על חשבון האיכות והיופי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here