אילו סוגי שערים חשמליים קיימים?

0
650
שערים חשמליים
Credit: Pixabay.com

אז החלטת לשדרג את פתרונות האבטחה במתחם שלך. בין אם מדובר בבניין מגורים, בחניון או בבית עסק, אחת השאלות הראשונות שיהיה עליך לשאול את עצמך היא כיצד לפקח על הכניסה והיציאה למבנה. אחד הפתרונות היעילים והנפוצים ביותר כיום הוא התקנת שערים אוטומטים המחוברים למערכות הניטור והאבטחה. בדרך אל המשימה הזו, נגלה שמבחר השערים בשוק הוא רחב ביותר. גילי שערים חיברו עבורך מדריך מקוצר שיסייע לך לקבל את ההחלטה המתאימה ביותר.

מגוון הפתרונות כיום רחב מאי פעם

כל אחד מסוגי השערים החשמליים ניחן במנגנון וסגנון פתיחה שונה ומותאם למאפיינים שונים של המבנה ולצרכים המשתנים של המשתמשים בו. אלו כמה מהסוגים שכדאי לקחת בחשבון.

  • שער כנפיים – הפתרון האידיאלי לכניסות בית ראשיות המציע מגוון אפשרויות עיצוב. שער זה למעשה פועל על עקרון דומה לזה של דלת סטנדרטית. שער המתכת מורכב על ציר סיבובי המחובר למנוע. בעת פתיחת השער, ינועו כנפי המתכת פנימה והחוצה.
  • שער הזזה – זהו הפתרון הנפוץ ביותר כיום לחניונים ולמתחמים בעלי שטח תנועה מוגבל. שער זה נע על ציר אופקי על גבי מסילה מכאנית. גרסה אחרת של שער זה, המכונה גם שער קונזולי, כוללת שער צף הנע על גבי מנגנון מובנה במשקוף השער ומיושם כאשר התקנת מסילה אינה מתאפשרת.
  • שער מתרומם – פתרון נפוץ נוסף בחניונים ובכניסה למתחמי ארגונים הוא שימוש בכנף או מוט הנעים כלפי מעלה על מנת לאפשר מעבר רכבים.

כיצד נבחר בשער המתאים לצרכינו

כפי שראינו, כל אחד מן השערים מתאים לאופני שימוש, אילוצי חלל וייעודים שונים. ככל שנעמיק להכיר את הצרכים שלנו בכל ההיבטים, כך נוכל להתאים שער חשמלי שיספק מענה רחב ומדויק יותר. הצוות המקצועי של גילי שערים ישמח לעמוד לרשותך לאורך כל התהליך – משלב התכנון ועד התחזוקה השוטפת – ולסייע לך לבחור בשער האידיאלי. למידע נוסף על מגוון השירותים הזמינים לך דרכנו ולהזמנת שירות, ניתן להתקשר עוד היום למספר 03-7920789 ואחד מנציגינו יספק לך את כל המידע הנדרש כדי לצאת לדרך.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here