רשת ZAGA – פינות אוכל מציעה את כל הפתרונות החכמים לאירוח

0
568
צילום: סטודיו גולן

לקראת החגים, רשת ZAGA (זגה)- פינות אוכל, המתמחה בעיצוב פינות אוכל פרקטיות ומודולריות, מציעה את כל הפתרונות החכמים לאירוח בחג: קונסולה בעלת פטנט מהפכני – משידה מלבנית קטנה לפינת אוכל באורך של 3 מטרים, ספסל מודולרי וחכם לפינת אוכל שנפתח לאורך של 3 מטרים, וכן קולקציית שולחנות לפינות אוכל עם מגוון פתרונות הרחבה ייחודים- עד 2 מטר!  המותאמים לצורכי הבית.

שולחן קונסולה: קונסולה שהופכת משידה ריבועית קטנה, שאינה תוספת מקום רב בחלל לפינת אוכל גדולה המשתלבת עם כל סגנון עיצוב. את שידת הקונסולה ניתן להציב במסדרון או בכניסה ורק כשהאורחים מגיעים לפתוח אותה. השידה בעלת עיצוב נקי, מהווה פתרון מושלם לחללים קטנים ונפתחת בקלות לפינת אוכל של כ- 3 מטרים, כך שניתן לארח סביבה עד 12 סועדים.  מוצעת ב 5 גוונים: שחור אבץ, אגוז אמריקאי, בטון, עץ טבעי ולבן.

צילום: רוני הרמן

מחיר -החל מ 5990 שח

ספסל נפתח "איסט": מדובר בפטנט עיצובי – ספסל מודולרי ומרופד לפינות אוכל או אירוח, שאינו תופס מקום רב בחלל. גדל מ- 70 ס"מ ל- 3 מטרים ויכולים לשבת עליו בנוחות עד שבעה אנשים. הספסל מגיע בשילוב ריפוד רך ונעים לנוחות מרבית ולישיבה ממושכת. פרקטי ומעוצב בקפידה, מתאים לחללים קטנים וגדולים ולכל שולחן אוכל, מעניק פתרון מושלם לבעיה של אכסון כסאות ישיבה נערמים וניתן להציבו תחת כל שולחן כולל שולחן הקונסולה ובכך לחסוך מקום רב. ניתן לפתוח אותו לאורכו המקסימלי לצד שולחנות ארוכים, מה שיצור נראות דומיננטית לשולחן ומקום ישיבה מרווח לאורחים. גוונים: גוון אבץ, עץ טבעי ולבן. ריפוד ניתן להחלפה לפי בקשת הלקוח (בתוספת תשלום)

מחיר : 4,290 ₪

קולקציית שולחנות נפתחים: מבוססת על מערכות מתוחכמות  ומציעה מגוון פתרונות הרחבה ייחודים, אשר מותאמים לצורכי הבית. מגוון רחב של שולחנות עם נוכחות עוצמתית: עגולים- צורת העיגול הרמונית, משדרת זרימה ומקרינה שלמות ואף אורח לא יושב בפינת השולחן! ריבועיים – יוצרים אוירה אינטימית, כל הסועדים יכולים לראות זה את זה ולשוחח זה עם זה,  מלבניים-  מאפשרים לארח בקלות ובנוחות, עם מספיק מקום להניח במרכזו קערות וצלחות מלאות בכל טוב.

השולחנות מתאימים לכל קו עיצובי ובקשת רחבה של גוונים, ביניהם: שקוף (שולחנות זכוכית!), אפור, שחור אבץ, עץ טבעי, אגוז אמריקאי ועוד. אורך הרחבות –  עד 2 מטר!

מחירי קולקציית שולחנות נפתחים: החל מ 4,490 ₪

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here