כל הסיבות להתקין סאונה יבשה

0
356
credit pixabay
סאונה יבשה היא פינוק מושלם לגוף וגם לנפש. אם יש לכם חצר ואתם רוצים לעוף על החיים עם הפינוק האולטימטיבי, המשיכו לקרוא
"אני עובדת מאוד קשה ומרוויחה שכר מאוד גבוה מידי חודש", אומרת יפית, בת 35 שגרה באחד הישובים הסמוכים לנתניה. "העבודה שלי מאוד תובענית ודורשת ממני להיות טוטאלית ובנוסף גם לסוע לחו"ל מספר רב של פעמים בשנה. הילדים שלי, כמובן, משלמים את המחיר על זה ונמצאים הרבה מהזמן אצל מטפלות ובייבי סיטריות למיניהן. יחד עם זה, אני מרגישה שבזכות העבודה שלי, יש לכולנו איכות חיים גבוהה מאוד שעבור רוב החברים שלהם נראית חלומית. החופשות שלנו הן ביעדים הכי אטרקטיביים, הילדים שלי הולכים להרבה חוגים וכמובן כאשר אנחנו ביחד, אני משתדלת להיות נטו איתם, כדי להשלים פערים ולתת להם חיבוק אמיתי כזה, כמו שרק אמא יכולה לתת".

לאחרונה החליטה יפית לשדרג את איכות החיים שלה אפילו יותר. "יש ימים שאני מגיעה ממוטטת הביתה. הילדים שלי יודעים שאני חייבת כמה דקות לעצמי, להתאפס על הדברים, לאגור כוחות מחודשים לפני שאני ממשיכה את היום איתם. חשבתי על פינוק שאני יכולה לפרגן לעצמי בסוף היום כדי להתמלא מחדש באנרגיה ואז חברה הציעה לי לשקול להתקין סאונה יבשה. בהתחלה זה נראה לי הזוי לגמרי, אחרי הכל אני מנהלת בית ולא אתר ספא. אבל לא פסלתי על הסף. התחלתי לקרוא קצת על סאונות ולמה כדאי לבלות בהן על בסיס קבוע".

יפית אהבה את מה שקראה והחליטה לפנות למספר חברות כדי להבין מעט יותר במה דברים אמורים. "בהתחלה התלבטתי בין סאונה יבשה לסאונה רטובה", היא אומרת. "איש המכירות הסביר לי את היתרונות של כל אחת מהן, ובסוף החלטתי ללכת על היבשה. אחרי מספר ימים הגיע צוות אלי הביתה והתקינו תוך כמה שעות את הסאונה".

את הפעם הראשונה שלה בסאונה הביתית יפית לא תשכח לעולם. "הזמנתי אלי את החברה שהמליצה לי על העניין, אכלנו ארוחת ערב יחד עם הילדים שלה ושלי. אחר כך הילדים שיחקו ביניהם ואנחנו נכנסנו לסאונה. היה פשוט מושלם. אווירה רגועה, שלווה, איכותית, פינוק של ממש. כשיצאנו חיבקתי אותה והודיתי לה על הרעיון הזה. מאז אותו יום, כמעט בכל סוף יום, אחרי שהילדים הולכים לישון או פורשים כל אחד לענייניו, אני מוזגת לי כוס יין ונכנסת ל-15 – 30 בסאונה. אני מרגישה שהגוף שלי מתמסר לתענוג הזה כל פעם מחדש. אני מחכה לדקות האלה שהן רק שלי, דקות שבהן אני עושה סדר במחשבות, מנקה את הראש, חושבת על הדברים שרוצה לעשות בימים הבאים ופשוט נחה מכל היום. בתום השהות בסאונה, אני מרגישה כמו חדשה. מוכנה ומזומנה לעוד יום מלא עשייה".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here