איך לבחור ריהוט גינה מתאים

0
808
איך לבחור ריהוט גינה מתאים
קרדיט FREEPIK

עולם ריהוט הגינה מגוון ומעניין. בניגוד לעבר, שבו אי אפשר היה לבחור מערכת ישיבה יפה ומעוצבת, כיום אפשר להתרשם מסוגים ודגמים שונים שרהיטי גינה שמתאימים לחצרות, מרפסות וגגות פתוחים ויכולים להיות תואמים גם לסגנון העיצוב שיש בתוך הבית פנימה. רהיטי הגן, בניגוד לרהיטים שיש בתוך חדרי הבית, עומדים בחוץ, חשופים לרוחות ולעיתים גם לגשמים, עומדים שעות רבות תחת השמש הקופחת ומכאן קל להבין שיש להם תכונות שלא קיימות ברהיטים הרגילים. כאשר רוצים לבחור ריהוט גינה יש כמה פרמטרים שצריך לבחון לעומק וכך להגיע למסקנה אודות מערכת הריהוט המתאימה והנכונה ביותר עבור כל בית וכל גינה.

סוגים שונים של רהיטי גינה

להלן כמה פרמטרים שכדאי לקחת בחשבון כאשר בוחנים את האפשרות לקנות רהיטי גינה ומתלבטים בנוגע לבחירה הנכונה – 

  • סוג הרהיטים – אפשר כיום להזמין מערכת ישיבה מעוצבת שתכלול כמה ספות או כיסאות ושולחן. לחילופין אפשר להזמין את הכיסאות והשולחן בנפרד וכך להתאים את התכונות שלהם לצרכים והדרישות של הלקוח.
  • מידות וגודל – יש ספות יחיד או גדולות יותר, יש כיסאות ויש שולחנות בכמה גדלים או מידות. כל מי שמעצב את הגינה שלו צריך לשים לב לגודל השטח ולבחור על פיו את הרהיטים.
  • חומר גלם – בשל הצורך בעמידות גבוהה רהיטי הגינה עשויים מחומרי גלם שונים מאלה שמיועדים לשימוש בתוך הבית. כיום אפשר לבחור רהיטי גן שעשויים ממתכת או פלסטיק וכמובן שילוב של חומרי גלם שיהיו עמידים בתנאי מזג האוויר.
  • מראה ותוספות – עם ריפוד או בלי? עם כריות נוי או ללא כריות? עם עיטורים ועיצוב או פשוט וחלק? כל אלה שאלות חשובות שצריכות להישאל ולהיענות וכך אט אט מצמצמים את הבחירה עד שמגיעים לדגם המתאים.
  • תקציב – כשם שיש הרבה מאד מאפיינים למערכות הישיבה שמיועדות לגינה – כך גם מגוון ורחב טווח המחירים. חשוב לבחון את ההיצע על מנת להגדיר את מסגרת התקציב שמעמידים לטובת הרכישה. כך אפשר לפסול מראש את מה שלא רלוונטי וגם לפי פרמטר זה לאט לאט המבחר יצטמצם.

מערכת ישיבה נכונה שמשרתת את כל המשפחה!

מערכת ישיבה נכונה ומתאימה שנבחרה לאחר מחשבה מעמיקה יכולה לשרת את בני המשפחה במשך הרבה מאד זמן ולספק כיף והנאה בעת השהייה בגינה. אין טעם לבחור רהיטי גינה בלי מחשבה, שכן עלולים לאחר מכן להבין שהם לא מתאימים או לא נוחים ואז השהייה בגינה תהיה פחות מהנה ונעימה. כאשר לוקחים בחשבון שהבחירה תיקח קצת זמן וחשוב לשקול אותה בכובד ראש – כך בוחרים את הרהיטים הנכונים והמתאימים ביותר שיישארו עמידים ובשימוש במשך הרבה מאד זמן והם יהיה איכותיים, נוחים ונעימים לישיבה בהם גם במשך שעות ארוכות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here