בתים מעץ – איכות של בית

0
2788
בתים מעץ – איכות של בית

כל חלום של זוג בישראל הוא לגור בבית פרטי עם חצר וכלב. .הבעיה היא שאנו כולנו מודעים למחירים המטורפים של הנדל"ן שרק עולים מדי שנה וקשה בכל פעם יותר להשיג אפילו דירה. לאחרונה אנו רואים כי ישנן אדמות שמופשרות ומחירם מניח בהחלט את הדעת, אך בנייה של בית עולה הרבה מאוד כסף, אז אם כך מה הפתרון? יש חלק מהזוגות שיודעים את הפתרון והם פונים לקבלנים על מנת שיבנו להם בתים מעץ,. ישנם בארץ חברות המתמחות עם בניה בעץ וניתן למצוא את החברות הללו באתרי האינטרנט ולברר את מחירם של הבתים או את הבניה בעץ באופן כללי. הבניה הקלה תופסת תאוצה בשנים האחרונות בגלל כמה גורמים עיקריים, ראשית הבניה של בית מעץ היא הרבה יותר זולה מאשר בתים קונבנציונליים, הבית יהיה מוכן הרבה יותר מהר {בתוך ארבעה חודשים}, הבידוד הוא מעולה ויש חיסכון עצום באנרגיה, והוא נראה חמים וביתי.

בתים מעץ – הבנייה העתיקה ביותר

מסתבר כי הבנייה בעץ היא סוג הבנייה העתיק ביותר בעולם. בנייה של בתי עץ צורכת פחות אנרגיה ואינה מזהמת את האוויר כמו הבנייה הקונבנציונלית. שיטת הבנייה בבתים מעץ, היא בעלת עמידות גבוהה בגלל היכולת שלהם לחלוק לחצים במבנה. שיטת בנייה זו, מקובלת בארצות בהן יש נטייה לרעידות אדמה. ניתן לחפות את בתי העץ באמצעות אבן טבעית, טיח אקרילי ואת פנים הבית באמצעות קירות גבס. ניתן לראות באזורים כפריים נידחים בארצות שונות, בתים הבנויים מעץ לא מעובד. סגנון זה, דורש גזעים וכמויות גדולות של עץ, הסגנון השני שהוא נפוץ יותר, זהו סגנון הבנייה שמשלב קורות עץ ששלד המבנה מורכב מעץ והקירות בו עשויים מלבנים.

בתים מעץ – חפשו את המובילים בתחום

תחום עבודות בעץ, מעניק פתרונות בנייה רבים בעת תכנון ושיפוץ של בתים. גם תחום הבנייה בעץ, נתון להרבה שיפורים וזן הסיבה שאם בחרתם לבנות בית מעץ, כדאי כי תחפשו חברה שתהיה בעלת ניסיון של שנים בתחום זה. בהרבה ארצות בעולם ניתן לראות את בתי העץ בכל מקום. בתים אלה מחזיקים מעמד הרבה מאוד שנים ויש חהם יתרונות רבים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here