הדרך הנכונה להעביר את הרהיטים המעוצבים שלכם

0
1636
הדרך הנכונה להעביר את הרהיטים המעוצבים שלכם
מקור evato

העברת רהיטים מעוצבים, הינה משימה מורכבת. באופן כללי, מומלץ להסיר מהרהיטים ידיות, ווים, וכל תוספת שעלולה להפריע לרהיט לעבור בדלת. ישנן כמה טכניקות המסייעות להעביר רהיטים מעוצבים בצורה בטוחה: סיבוב הרהיט בזוויות מיוחדות, שימוש ברצועות, עיטוף בניילון. 

איך להעביר בצורה הבטוחה ביותר כיסאות ורהיטים מעוצבים?

בבתים רבים, ישנם כיסאות יוקרתיים ומעוצבים, וכורסאות יוקרתיות ומעוצבות. כיצד ניתן להעביר כורסאות אלו, מבלי לפגוע בהם? בעת העברת הכיסאות והכורסאות, מומלץ לסובב אותם לצורת L, ולהעביר אותם דרך הפתח. בעת המעבר של הכיסאות בדלת, יהיה קצת צורך להטות זווית של הL, כדי שהכיסא יעבור. לא כל כורסא אפשר להעביר דרך פתח הדלת. ולכן, יהיה צורך להוביל את הכורסאות באמצעות מנוף מיוחד.

כיצד מעבירים ספה מעוצבת?

לא בכל בית, אפשר להוביל את הספה במסדרון הבית בצורה ישרה. לכן, יהיה צורך להטות מעט את זווית הספה. בכל דלת המרווח שונה. מובילים מקצועיים, יודעים למצוא בכל בית את הזווית המתאימה כדי להעביר את הספה. כאשר הספה לא עוברת את פתח הדלת, מומלץ להפריד בעדינות את כריות הספה. את הכריות מובילים בעדינות אל המשאית. מחברים שוב את הכריות לספה, ומעמידים את הספה בצורה הפוכה על המשאית. מומלץ שבזמן שהספה במשאית, חבל יקשור את הכריות אל הספה, כדי שהכריות לא יפלו מהספה בזמן הנסיעה. 

העברת רהיטים באמצעות רצועות.

דרך מקובלת להעביר רהיטים מעוצבים, היא באמצעות רצועות. כדי להוביל רהיט מעוצב באמצעות רצועות, יש צורך ב2 מובילים. במקום שכוח הכבידה יהיה על גוף המובילים, המעמס והמשקל יופעלו על הרצועות. כמובן, שעל הבחורים המובילים את הרהיטים המעוצבים באמצעות הרצועות, לעבור הכשרה מיוחדת לכך. כמובן, לא כל סוג של רהיט מעוצב ניתן לגרור על הרצפה מבלי שיישרט או יינזק. 

עיטוף רהיטים בניילון פלסטיק נצמד.

ישנם רהיטים מעוצבים כמו ספות- שלא מומלץ לעטוף. אולם ישנם רהיטים מעוצבים כמו ויטרינות וארונות יוקרה, שכל שריטה או לכלוך קל יזיק להם. לכן, מומלץ לעטוף היטב רהיטים אלו בניילון. חברת הובלות מקצועית, שולחת נציג לבית המשפחה. הנציג רואה את רהיטי היוקרה, ומבצע הערכה כיצד להוביל רהיטים אלו, ומזמין את ציוד ההובלה והעיטוף המתאימים מראש. 

באיזו חברת הובלה תבחרו להעברת הרהיטים המעוצבים?

העברת רהיטים מעוצבים אינה משחק ילדים. יש לבחור את החברה המקצועית והטובה ביותר. מומלץ שתערכו עם החברה חוזה מפורט מה כולל שירות אריזה והובלה. חשוב לוודא שיש פוליסת ביטוח על כל התכולה, ובמיוחד על הרהיטים הכבדים. חשוב לוודא שלחברת ההובלה יש את הרישיונות המתאימים, וצוות המובילים קיבל הכשרה כיצד להוביל רהיטים כבדים. בחוזה, כדאי לפרט איזה ציוד תביא החברה לצורך עיטוף הרהיטים, והאם יש צורך להביא רצועות הובלה מיוחדות. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here