הטרנדים החדשים בתחום עיצוב פנים לשנת 2021

0
2631
צילום: Pixabay

עולם עיצוב הפנים כמו כל תחום אסתטי בחיינו (לבוש, קוסמטיקה, הנהלה ואבזור) כולל מגמות אופנתיות עכשוויות וטרנדים לוהטים. אז מהם הטרנדים החדשים בעולם עיצוב הפנים לשנה המתחדשת?

הרצון להתחדשות ורלוונטיות קיים תמיד בקרב אנשים רבים. גם כשאנו מדברים על עיצוב פנים רבים מנסים לחזות מראש מהם הטרנדים החדשים בעולם זה לשנה החדשה. אז איזה ריהוט ואבזור נראה בשפע בחנויות ב2021? מה יהיו המגמות החדשות והנחשקות לשנה החדשה? נעזרנו במעצבת הפנים המובילה מלי לוי אלבוים על מנת שתעזור לנו בסוגיה זו.

כל הטרנדים החמים:

  1. אומנות מופשטת- אומנות מופשטת הינה אומנות בה אין דמות מזהות או תמונת נוף ברורה, בעצם באומנות זו היצירה יותר באה להעביר מסר או רעיון מסוים בצורה כללית ולא חד משמעית. אומנות מופשטת נוכחת מזה זמן רבה בעולם עיצוב הפנים המודרני והאקלקטי, אך כעת אמנות זאת תפסה תאוצה. ציורים מופשטים של דמויות ופרחים המצוירים בקו אחד נראים יותר יותר בחנויות, והפכו לטרנד מטורף בעולם עיצוב הפנים.
  2. טרצו- טרצו כן כן, זוכרים את אריחי הריצוף הישנים שעדיין קיימים בדירות ישנת רבות? אלה המכילות אבני חצץ רבים בצבעים שונים? אז דווקא הריצוץ הישן שמזוהה עם בתים ישנים, ודירות שיכונים, חוזר ובגדול אבל בצורה אחרת. מה הכוונה? הטרצו חוזר בעיקר בתור אבזור דקורטיבי ומדבקות קיר. כך תוכלו לראות שלל עציצי נוי עם טפט דמוי טרצו, מדבקות קיר דמויות טרצו ואפילו כאריחים למטבח ולחדר האמבטיה.
  3. ספות קטיפה- ספות הקטיפה הצבעוניות לגמרי הפכו לסופר מבוקשות ונחשקות בתקופה האחרונה. ככל הנראה טרנד ספות הקטיפה יישאר איתנו גם בתקופה הקרובה בעולם עיצוב הפנים. ביניהם ספות קטיפה, כורסאות, כריות, כסאות אוכל וכסאות בר.

 

הכי חושב להיעזר באיש מקצוע מנוסה:

זה לא משנה מה הטרנד שהכי מדבר עליכם ומה הכי הולך עכשיו, איש מקצוע מנוסה בעולם עיצוב הפנים ידע לשלב כל טרנד וכל אמלט עיצובי אחר שאיננו באופנה, בצורה יפה, אסתטית, פרקטית ומקצועית. לכן חשוב להיעזר באיש מקצוע מנוסה.

מלי לוי אלבוים הינה מעצבת פנים מקצועית ביותר ובעלת ניסיון רב בתוחם ותשמח לעמוד לרשותכם 054-4620273

צילום: Pixabay

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here