אילו חומרי אריזה הם בגדר חובה (ואילו ממש לא)?

0
1047
אילו חומרי אריזה הם בגדר חובה (ואילו ממש לא)?
Credit: shutterstock

הצלחתם למצוא דירה, הספקתם לתאם תאריך להובלה וכעת רק נותר לכם לארוז את הדירה ולהיפרד מהשכנים? אם כך הכתבה הזו מוקדשת לכם

שלב האריזה הוא אולי השלב החשוב אך המתיש ביותר במסגרת מעבר דירה. אם אתם לקראת מעבר דירה בימים אלה ולא מעוניינים לשכוח דבר, הגעתם למקום הנכון. במאמר שכתבנו במיוחד עבורכם, תמצאו את כל הטיפים החשובים ביותר בנושא של חומרי אריזה ל-הובלת דירה. אז בואו נצא לדרך ושהיה לכם מעבר קל, חלק ומהיר. 

ארגזים איכותיים בלבד 

ארגזים הם הפריטים החשובים ביותר שיש להצטייד בהם לקראת הובלות דירות. למרבה הצער, ישנם רבים שעדיין נוהגים לאסוף קרטונים בקרטוניות הממוקמות סמוך לסופרמרקטים. מדובר בטעות מרה כיוון שארגזים המיועדים לאריזות מזון, במקרים רבים נגועים בביצי תיקנים שפשוט יבקעו זמן קצר לאחר המעבר לדירה החדשה. 

מעבר לכך, ארגזים המיועדים לאריזת מזון, לרוב לא מתאימים בשום צורה לאריזת דירה וישנו סיכוי לא רע שביום המעבר הם פשוט יקרסו או יתפרקו בידיים של המובילים. לכן הדבר החכם ביותר הוא לרכוש ארגזים חדשים או פשוט להזמין ארגזים מחברת ההובלה כחודש לפני המעבר. 

שתיים-שלוש סכינים יפניות (ליתר ביטחון) 

מומלץ ביותר להצטייד בשלוש סכינים יפניות איכותיות ולזכור לשים אותן בתיק האישי או ברכב ביום המעבר. הדבר האחרון שאתם רוצים שיקרה זה שתתחילו לחפש את הסכינים באחד הארגזים. הסיבה בגינה מומלץ להצטייד ביותר מסכין אחת היא שסכינים יפניות נוטות להיעלם במהירות ולכן תמיד כדאי להחזיק יותר מסכין אחת בהישג יד. 

טוש עבה ומלאי מספק של מסקינטייפ

ברגע שסיימתם לארוז ארגז, עליכם להקפיד למספר אותו ולציין עליו באותיות קידוש לבנה לאיזה חדר הוא מיועד. די בכך כדי להקל עליכם מאוד את תהליך הפריקה. לכן זכרו להצטייד מבעוד מועד בטוש עבה או שניים לסימון הארגזים. כמו כן מומלץ להכין רשימה מסודרת הכוללת את מספרי הארגזים כשלצד כל מספר יש לציין מה מכיל הארגז. 

מעבר לכל זה, יש להצטייד במלאי מספק של מסקינטייפ. זאת כיוון שחשוב לחזק את הארגזים עם מספר פיסות של סרט דביק בחיבורים ובחלק התחתון. על אחת כמה וכמה כשמדובר בארגזים המשמשים להובלת עצמים כבדים כמו ספרים לצורך העניין. 

על אילו חומרי אריזה ניתן בפירוש לוותר?

לצד הפריטים הבסיסיים שהוזכרו לעיל, ישנם לא מעט חומרי אריזה להובלה שבפירוש ניתן לוותר עליהם. כך לדוגמה, אין ספק שיריעות של ניילון דביק הן חומרי האריזה המתאימים ביותר לאריזה של חפצים שבירים. עם זאת, כדי לחסוך לא מעט כסף, אפשר בהחלט להסתפק בשכבה של ניירות עיתון שתונח בין הצלחות לדוגמה. כדי למנוע תזוזה של הפריטים בתוך הארגז, ניתן לרפד את הארגזים במוצרי טקסטיל כמו מפות שולחן, חולצות, סינרים, שמיכות, ציפיות ועוד. 

כמו כן אין שום צורך להצטייד במוצרים כמו אקדח להדבקת תוויות, שכן טוש עבה יעשה עבודה מצוינת ויעלה הרבה פחות. גם אין צורך לרכוש ידיות אחיזה לניילון נצמד שכן אם תבחרו להשתמש בניילון נצמד, עומדת לכם האפשרות לעשות שימוש בידיות שנולדתם איתן (הכוונה היא לידיים כמובן). בדיוק כך גם אין שום סיבה לרכוש אקדח לסרט דבק, שכן אלא אם כן יש לכם בעיות מוטוריות חמורות, רוב הסיכויים שתצליחו להשתמש בסרט דבק שלא מחובר לשום מתקן, מבלי להסתבך יותר מדי. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here