כל‌ ‌הטיפים‌ ‌והשיטות‌ ‌איך‌ ‌מובילים‌ ‌מטבח‌ ‌בהצלחה‌ ‌לבית‌ ‌החדש‌

0
1278
Credit: Shutterstock

אריזת כלי מטבח היא חלק בלתי נפרד מרשימת המשימות שקצת גורמות לנו ללכת לאיבוד בהכנות לקראת מעבר הדירה. הזמן מתקתק, הפגישה עם המובילים קרובה מאי פעם, ולכם אין מושג מאיפה מתחילים לארגן את כל המכלול הזה בצורה חכמה והגיונית? קחו אוויר, יש לנו איך לעזור.

אריזה נכונה של כלי מטבח תעשה לכם את החיים קלים במיוחד ברגע המעבר, כך שאנחנו מציעים שתדליקו את המדפסת כבר מעכשיו ותדאגו שכל הטיפים לפניכם יהיו לכם מול העיניים ברגעי ההכנות האחרונים. 

אז במשך שנים שאנחנו אוספים ואוגרים כלים ואביזרי מטבח על כל סוגיהם: מצקות, סטים של סכו"מים, כוסות, כל כך הרבה כוסות, מחבתות, סירים, מיקסרים, ועוד אקססוריז, אנחנו קצת מאבדים כיוון ושליטה על כל מה שיש לנו ועל מה אין לנו. ייתכן ופזורים להם בכל מיני מקומות במטבח פריטים קטנים וגדולים שאנחנו אפילו לא יודעים על קיומם וחשוב שנדע איך לטפל בהם בשלב של מעבר הדירות. 

בעידן של היום, יש כל כך הרבה סוגים של בעלי מקצוע שמתעסקים בעולמות של מעברי  והובלות דירות שאינם רק מובילים, אלא גם אנשים המתמחים במיון וסינון מוצרים בביתכם הנוכחי ופריקה של המוצרים בבית החדש.

לא לכולם יש תקציבים מיותרים להשקיע בכל כך הרבה אנשי מקצוע, בטח כשמדובר בכזה לוקסוס, ולכן דאגנו לרכז עבורכם כמה טיפים ששווים לא מעט כסף שתוכלו לעשות בעצמכם.

אז איך נגשים לאריזה כלי המטבח ועושים את זה נכון?

 קודם כל, נכנס למוד עבודה רציונלי, ננתק שניה את הרגשות ונשים את הזיכרונות והנוסטלגיה בצד ונחליט על אילו כלי מטבח אנחנו מוותרים בלב שלם (אלו שאינם פרקטים יותר עבורנו או שעבר זמנם) ועם אילו פריטים נחוצים בהחלט אנחנו ממשיכים את הדרך גם בבית החדש. 

  1. קרטון דו גלי ולעבודה – תדאגו שיהיו לכם קרטונים דו גליים, ייתכן ותוכלו לקבל אותם דרך המובילים, חשוב שתבדקו איתם מעכשיו. הסיבה שנעדיף קרטון דו גלי היא מאחר והוא חזק יותר באופן מובהק ביחס לשאר סוגי הקרטונים הקיימים. 
  2. ריפוד הקרטונים מבפנים – אחרי שהשגתם את הקרטונים, רפדו את הדפנות הפנימיות שלהם, הניחו את הכלים באופן כזה שבכל קרטון יהיה את אותו סוג הכלים; כוסות בקרטון אחד, סירים בקרטון אחד, צלחות בקרטון אחד וכו'. הסיבה לאופן הסידור הזה היא שבכך ניתן יהיה לערום את הכל בצורה בטוחה וקלה.
  3. ניירות אריזה פשוטים – יש כל כך הרבה סוגים של ניירות אריזה, חלקם כל כך יקרים וחבל כי אין באמת צורך בהם. נייר אריזה פשוט לגמרי יעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר ולכן לכו עליו מראש. 

ארזו את כל אביזרי המטבח העדינים אחד אחד, ביניהם את הצלחות והכוסות. 

את הצלחות נסדר ונארוז בצורה אנכית כאשר אחת עומדת בצמוד לשניה, ואת הכוסות גם כן נעטוף אחת אחת ונניח אחת על השניה כשחוצץ ביניהן נייר אריזה. 

  1. נייר דבק לאיטום הקרטונים – אחרי שארזנו את הכל בצורה זהירה, מרופדת מבפנים, עם ניירות עיטוף וכל מה שהדרכנו מקודם, נדאג שיהיה לנו מסקנטייפ חזק במיוחד שישמור על החפצים שלנו בטוחים ואטומים.  
  2. רשמו את תכולת הקרטונים – אחד הטיפים היותר חשובים הוא לרשום על כל אחת מהקופסאות מהי מכילה כדי שלא תלכו לאיבוד בתהליך ההובלה, וקל מאד ללכת שם לאיבוד. במידה ויש צורך לנקוט במשנה זהירות, במיוחד עבור המובילים, כתבו אם הקרטון מכיל מוצרים שבירים וכתבו את המילה 'שביר' באופן בולט. 

מקווים שנהניתם מהטיפים ואנחנו בטוחים שהם יעזרו לכם בזמן אמת. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here