סוגי רשתות מומלצים – מעודכן ל-2022

0
794
סוגי רשתות מומלצים - מעודכן ל-2022
קרדיט FREEPIK

הבית שלנו לא יכול להיות שלם ללא הרשתות שכולנו מכירים על החלונות. בסופו של יום, אנחנו חיים במדינה חמה, מלאה ביתושים ומזיקים שונים, שמעדיפים להתנחל בתוך הבתים שלנו מאשר להסתובב באוויר הפתוח. כדי למנוע מהם להיכנס, אנו זקוקים לרשתות נגד יתושים, שחוסמים את הכניסה שלהם ומאפשרים לנו לפתוח את החלון ללא חשש. 

למה להתקין רשתות לבית?

יתושים הם האויב הנצחי שלנו בחודשי הקיץ החמים. אנחנו אולי לא אוהבים אותם, אבל הם אוהבים אותנו וליתר דיוק – אוהבים לעקוץ אותנו ולהפר את שלוותנו. גם אם נמרח על עצמנו אלתוש מכף רגל ועד ראש, איכשהו נמצא את עצמנו עם עקיצות בבוקר למחרת. בנוסף, גם מזיקים אחרים מחפשים את דרכם לבית שלנו, למשל תיקנים, זבובים ומה לא. 

במקרה הזה, ההגנה הכי טובה היא דווקא לא ההתקפה, אלא ההגנה! ברגע שאתם מתקינים רשתות לבית שלכם, המעופפים והמזיקים האלה יכולים לנסות, אבל הם לעולם לא יצליחו להיכנס. 

סוגי הרשתות

רשת אלומיניום:

הרשת הסטנדרטית, שכולנו מכירים. זו הרשת הנפוצה ביותר, מאחר שהיא הזולה מכולן. בנוסף, מדובר ברשת עמידה יחסית אך עם נטייה להיקרע עם הזמן או אם הילד שלכם מנסה לשחק איתה. 

רשת שקופה:

רשת שהולכת ונעשית פופולרית יותר עם השנים. אחד החסרונות של רשת האלומיניום הסטנדרטית היא האפרוריות שלה. בכל מבט לחלונות שלכם, לא תוכלו לשכוח שהתקנתם רשתות לבית שלכם. רשת שקופה פותרת את הבעיה הזו – אתם מקבלים את כל היתרונות של הרשת הרגילה, אך היא שקופה ונעימה לעין.

רשת גרמנית:

הרשת הטובה ביותר בשוק, אך היקרה מכולן. היא איכותית, חזקה, עמידה ושקופה. אלא שהיא יקרה מאוד, לכן היא פחות נפוצה.

סוגי הפתרונות

רשת הזזה: 

הפתרון הנפוץ ביותר בישראל. ברוב החלונות, רשת ההזזה מגיעה כברירת מחדל. הרשתות הללו מתלבשות על מסגרת החלון עצמו ובתוך מסילה ייעודית. בתוך המסילה, הרשת זזה מצד לצד וכך ניתן לפתוח אותה ולהזיז אותה בקלות.

רשת גלילה: 

רשתות לבית המותקנות בצידו העליון של החלון, בתוך מעין תיבה. פתיחת הרשתות הללו נעשית באמצעות משיכה בחוט או ידית וגלילה כלפי מטה. רשת הגלילה מומלצת למי שרוצה לבחור מתי הרשת פתוחה ומתי היא סגורה. 

רשת קבועה: 

רשת קבועה מתאימה לחלונות קטנים, בעיקר לחלונות שנותרים פתוחים כל העת. רשתות לבית מהסוג הזה מותקנות לרוב בחדרי שירותים ובמחסנים. 

רשת כנף: 

רשת הכנף היא למעשה דלת עם רשת. במרבית המקרים, מתקינים את הרשת הזו על הדלת, כאשר היא נפתחת לכיוון השני. לרוב, ניתן למצוא כאלה רשתות לבית בדלתות של חצרות.

בהצלחה! 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here