סימן שיש לכם סטייל

0
3314
סימן שיש לכם סטייל
קרדיט למעצבת פנים לירז חזן

עיצוב הבית הפך להיות אישיו בעל משמעות רבה יותר מאי פעם, ואין שום סיבה שתישארו מאחור. הראו לבית שלכם אהבה, בחרו את אנשי המקצוע בקפידה, ותוכלו ליהנות מהבית שתמיד רציתם.

זה מגיע לבית שלכם

סביר להניח ששמעתם פעם את הביטוי "דירת רווקים". לא פעם, מדובר בבית בו הרהיטים לוקטו באופן רנדומלי וחסר סדר, על פי צורך קיומי ולא על פי מחשבה ו-fine tuning. הלוק? בהתאם. אמנם יש ארון, מיטה, ספה ותנור, אבל השיק, מה איתו? היום, יותר מתמיד, עיצוב פנים במרכז (וגם מעבר) הוא עניין חיוני. כולנו רוצים שהבית שלנו ייראה במיטבו. לא משנה בני כמה אנחנו או מי מתגורר איתנו בבית. מגיע לבית שלנו שנפרגן לו באהבה.

בית יפה, מה זה אומר? מובן שזה מושג חמקמק, כזה שקשה להסביר במילים, אבל כשהוא שם, אין לאף אחד ספק שהוא אכן שם. הקסם קורה. בית יפה הוא בית שעושה שימוש מושכל ומדויק בחלל. הבית קטן? הרהיטים ייבחרו בקפידה כדי לשוות לחלל מראה גדול יותר. הבית מגיע קומפלט עם תשתיות ישנות? במהלך הליך העיצוב שלו ייעשו בחירות אסטרטגיות שיטשטשו את המינוסים וידגישו את הפלוסים. כן, אין ספק, זה מגיע לבית שלכם.

הום סטיילינג: מי אמר שזו מותרות?

על פניו, נכון. כל אחד יכול להיכנס לנות הרהיטים הקרובה לביתו, לקנות ספה, לקנות מיטה, לקנות ארון ולקנות שולחן. אבל עדיין, לא כולנו נולדנו עם סטייל וטעם טוב. יותר מזה. הרבה מאיתנו, כולל כאלה שמגיעים עם כל הרצון הטוב בעולם וכל המוטיבציה, פשוט נאבדים בדרך. יד מכוונת, בטוחה בעצמה ומלאה בניסיון, היא המפתח.

לפעמים, על היד המכוונת הזאת של איש מקצוע, קם ונופל העיצוב של הבית כולו. אחרי שהחלל קיבל טיפול מסור, מחשבה והשקעה, נוצר מעין מתווה. מאסטר פלאן, אם תרצו. הבית נבחן לפני ולפנים, ממעי, הציפור, ומכאן נוצרה תוכנית שממנה אפשר לצאת לדרך. יד מכוונת במלוא מובן המילה. מכאן, רכישת הרהיטים הנכונים היא השלב הבא. לא משנה מה הטעם שלכם, קלאסי, מודרני, סופר טרנדי או אקלקטי. יש תכנית? אתם כר בכיוון הנכון.

אם בשלב זה אתם עומדים לקראת שיפוצים, מעבר דירה או שפשוט בא לכם קצת לחדש, אתם מוזמנים ללכת על עיצוב פנים במרכז, כזה שירים את הבית כמה רמות מעל וייתן לו את השיק החמקמק הזה שאתם כל כך רוצים. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here