כך תוזילו את עלויות עיצוב הבית על ידי שימוש בבית דפוס

0
1421
כך תוזילו את עלויות עיצוב הבית על ידי שימוש בבית דפוס
צילום: שאטרסטוק

הום סטיילינג יכול להיות עסק לא זול בכלל. יש הרבה דרכים שישראלים משתמשים בהן על מנת להוזיל את עלויות העיצוב. אחת הדרכים הפופולריות, למשל, היא לבחור האם לרכוש מרשתות מוכרות או להזמין מסין. דרך נוספת היא בחירה ברהיטים ואביזרים לא מקוריים, בניגוד לריהוט ואמנות מקורית שהנם יקרים יותר משמעותית. 

כאשר אתם בוחרים להוזיל עלויות אתם בדרך כלל נאלצים לוותר על משהו, אך האם יש דרך להוזיל עלויות מבלי הדרישה לוותר על משהו בדרך? התשובה היא: כן! במאמר הבא נלמד אתכם שיטה מצוינת לכך, והיא, רכישת תמונות לבית בהדפסה מבית דפוס במקום קנייה מחנות.

אתם בוחרים את סוג ההדפסה

דרך אחת להוזיל משמעותית את עלויות עיצוב הפנים היא להדפיס תמונות במקום לקנות. רוב בתי הדפוס יציעו לכם מספר אפשרויות:

  • הדפסה על קנבס – יכולה להגיע בכל גודל וצורה. תיתן תוצאה יותר עדינה ואלגנטית, זאת בשל העובי של התמונות שהוא דק יותר מאשר סוגי הדפסה אחרים. מתאים למי שמחפש מראה יותר אלגנטי ומעודן.
  • הדפסה על קאפה – מכירים את תמונות הפופ-ארט ותמונות מודרניות אחרות שמוכרים בשווקים או בדוכני אמנים? אלו בדרך כלל מודפסות על קאפה. מדובר בתמונות עבות נטולות מסגרות עם הדפסה קשיחה במראה מבריק וצבעוני. סגנון צעיר וססגוני שמוסיף לאווירה מטרופולית ועכשווית.
  • הדפסה על PVC – הדפסה על פי.וי.סי דומה לתוצר שמתקבל בהדפסה על קאפה. במקרה הזה, כדאי לראות את ההבדל בעיניים על מנת להבין. בקשו מבית/בתי הדפוס שנותנים לכם הצעת מחיר, שישלחו לכם דוגמה של שתי האופציות לצורך המחשה.

הדפסה לעומת רכישה: איך זה מתבטא במחיר?

מחירה של תמונה גדולה לסלון עם הדפס סטנדרטי שראינו כבר עשרות פעמים, יכול לנוע ברשתות עיצוב הבית בין 150 ל 450 ש"ח. אם נלך לבית דפוס ונזמין הדפסה של אותו דוגמה בדיוק, נשלם 40-80 שקלים לחתיכה. אפילו אם נרחיק לכת ונשקיע בהדפסה על חומר טבעי כמו עץ, נוכל לחסוך לעיתים פי 2-3 ואף יותר. 

המחירים כמובן משתנים, אבל כך או כך, מחירי החנויות לא קרובים להתחרות עם המחירים של הדפסה לגמרי זהה שיכין עבורכם בית דפוס. באר שבע, למשל, תציע מחירים זולים יותר, בעוד שבתל אביב המחיר יכול להיות גבוה אפילו פי 1.5 בהשוואה למחיר של בית דפוס באר שבע. כדאי לנצל את רוח התקופה ולבדוק אפשרות להזמין מבית דפוס בפריפריה שהרי בלאו הכי כמעט כל מקום היום מציע משלוח בחינם או מאד בזול, לכל מקום בארץ. ראוי לציין גם כי בדקנו את ההבדל במחירים בין בית דפוס באר שבע למחיר שנותן בית דפוס בנתיבות, ובמקרה הזה, ההבדלים הם מינוריים.

שמשוניות לחיפוי

עוד דרך מצוינת לתעל את היכולות של בית הדפוס החביב עליכם לטובת צמצום עלויות עיצוב הבית היא שימוש בשמשונית לחיפוי הגינה או המרפסת. שמשונית עשויה מברזנט אטום מסוג איכותי במיוחד. החומר הזה עמיד לכל סוגי מזג האוויר, ללא יוצא מן הכלל. העיצוב שלו מתבצע באמצעות מכונת הלחמה, מה שאומר שגם התפרים ובעצם כל חלקי השמשונית עמידים באופן מוחלט. ואיפה כאן האלמנט העיצובי? טוב ששאלתם. את השמשונית אפשר להדפיס בכל צבע ועם כל הדפס שרק תרצו. זאת הזדמנות לתת עוד ביטוי למוטיב שבחרתם ולהנחיל עוד הרמוניה וסינרגיה לתמונה הכללית. אם, למשל, יש לכם צבע מסוים בפלטה העיצובית שבחרתם שאתם מעוניינים להדגיש, השמשונית היא הזדמנות לעשות בדיוק את זה. זה שטח מאסיבי וגדול שישתלב ברושם הכללי של הבית ויחקק בתודעה של כל מבקר, בין אם הוא מודע לכך או לאו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here