ביטוח משכנתא מומלץ – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

0
705
ביטוח משכנתא מומלץ – פורטל הביטוחים הגדול בישראל
קרדיט FREEPIK

מחפשים ביטוח משכנתא מומלץ? בפורטל הביטוחים הגדול בישראל תמצאו בקלות ביטוח משכנתא מומלץ, ביטוח דירה למשכנתא או ביטוח חיים למשכנתא משתלמים המוצעים לציבור על ידי חברות הביטוח המובילות בישראל. חברות רבות מציעות ביטוח משכנתא מומלץ מטעמן אך היתרון של פורטל הביטוחים הגדול בישראל הוא שהפורטל מרכז את כל הביטוחים המומלצים של כל החברות ומאפשר לכם להחליט איזה ביטוח משכנתא מומלץ הוא באמת ביטוח שווה ומשתלם שכדאי לעשות אותו לפי מה שהוא מציע, העלות שלו, מדד השירות לצרכן שהוא נמצא בו ועוד.

איפה מוצאים ביטוח משכנתא מומלץ

קל היום לחפש ביטוח משכנתא מומלץ ולהגיע לעשרות הצעות עבור ביטוח משכנתא מומלץ. איך נדע מה הוא ביטוח משכנתא מומלץ באמת ומה רק פרסומת של חברת הביטוח המעוניינת שנרכוש דווקא את הביטוח שלה? יש כמה דרכים לדעת איזה ביטוח דירה למשכנתא או ביטוח חיים למשכנתא הוא ביטוח משכנתא מומלץ באמת ואם תפעלו בחוכמה וביסודיות תמצאו ביטוח משכנתא מומלץ באמת, לא על ידי חברות הביטוח אלא על ידי לקוחות אמיתיים!

  • איך למצוא ביטוח משכנתא מומלץ 1#: חיפוש בגוגל – השיטה שכולם מכירים וכולם מנסים אך האם זו השיטה המומלצת? תלוי את מי שואלים… קל היום לפרסם את עצמך ברשת וחברות הביטוח משקיעות כספים רבים עבור מודעות פרסום בסגנון 'הביטוח המומלץ ביותר 'וכו'. זו הסיבה שקשה לסמוך על המלצות ממומנות ותמיד עדיף להסתמך על המלצות אמיתיות ואותנטיות של לקוחות אמיתיים שבאמת צרכו את מוצרי ושירותי החברה ויכולים להמליץ מניסיון תכלס ולא ממודעת פרסום…
  • איך למצוא ביטוח משכנתא מומלץ 2#: המלצות ברשתות החברתיות – דרך נוספת שהפכה להיות אולי השיטה הכי פופולרית היא לגלוש ברשתות החברתיות, בפורומים ובקבוצות ולמצוא שם המלצות של גולשים אמיתיים, לקוחות מרוצים שממליצים מהלב על השירות ולא מקבלים על זה כלום. הבעיה היא שגם שם יש גולשים שתולים ומפוברקים שפועלים מתוך אינטרסים אישיים כאלה ואחרים.
  • איך למצוא ביטוח משכנתא מומלץ 3#: פה לאוזן – שיטה ותיקה שלא נס ליחה היא שיטת 'פה לאוזן' הישנה והטובה. בשיטה זו מקבלים המלצה על ידי חבר, קרוב משפחה, מכר, קולגה וכדומה. בדרך כלל המלצות 'פה לאוזן' הן ההמלצות הכי טובות ואמינות כי מדובר באנשים שאתם מכירים ולא גולשים וירטואליים הנמצאים במסכים…
  • איך למצוא ביטוח משכנתא מומלץ 4#: מחקר מקיף – בואו נודה, לפעמים אפילו המלצות 'פה לאוזן' הן לא המלצות מומלצות… למה? כי אולי חוויית קרוב המשפחה שלנו הייתה טובה אבל זה לא אומר שכל ההצעות מאותה חברות טובות ואולי אנחנו לא נקבל את אותם תנאים שהממליץ הקרוב שלנו קיבל מכל סיבה שהיא. לכן השיטה הכי טובה היא לאחד בין כל השיטות ולעשות מחקר שוק מקיף כולל השוואות והמלצות מכמה שיותר מקורות קרובים ורחוקים. שילוב בין כל המידע שיש לנו, ממליצים אישיים או אחרים ויחד עם מידע מהאינטרנט כמו מפורטל זה ואחרים, כולם יכולים לתת לנו כבר תוצאה אמינה יותר ואולי גם משתלמת יותר.
  • איך למצוא ביטוח משכנתא מומלץ 5#: ייעוץ מקצועי – עוד שיטה ותיקה וטובה היא פשוט ללכת למישהו שזו העבודה שלו. בעל מקצוע כמו יועץ משכנתא או סוכן ביטוח שישב איתנו ויסביר לנו בצורה פשוטה אך מפורטת דברים שאנו מתקשים להבין לבד מאיזה מאמר באינטרנט… יועץ מכיר את התחום על בוריו ויש לו תובנות רבות וטובות יותר מכל ממליץ. אולי יש לו אינטרס להמליץ לנו על חברה מסוימת אבל יועץ מקצועי באמת לא עובד בצורה כזאת ונותן לנו לראות את התמונה בצורה האובייקטיבית ביותר שהוא יכול.

צריכים הצעת ב:טוח דירה משתלמת? שוקלים לעבור חברת ביטוח ולא יודעים איזה חברות ביטוח נחשבות הטובות ביותר ברמת השירות והכיסוי הביטוחי. פורטל הביטוחים הגדול בישראל קם בדיוק עבור מטרה זו, לעזור לכם למצוא את הצעות הביטוח האטרקטיביות ביותר של מיטב החברות במסלולים הטובים ביותר!

תחום נוסף בו מתעסק הפורטל הוא תחום החיסכון וההשקה דרך קרנות וקופות ההשקעה המוכרות: קרן פנסיה, קרן השתלמות, קופת גמל, ביטוח מנהלים ועוד.

התחילו לחסוך ולהשקיע בגיל צעיר ותהנו מכך בגיל הפרישה – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

נצלו את המידע הרב בפורטל על מנת ללמוד מה זה כל ביטוח ומה זו כל קרן השקעה וחיסכון. בעזרת מידע זה תוכלו להתמצא בתחום שעל פניו נחשב משעמם ויבש אך בפועל הוא אחד התחומים המעניינים ביותר והאפקטיביים ביותר כי הוא נוגע לדבר שכולנו ללא יוצא מין הכלל אוהבים – כסף… אז פעלו בחוכמה ואל תבטלו את הדוד שלכם באירוע המשפחתי שמתחיל לדבר אתכם על פוליסת הביטוח שלו או קרן הפנסיה. ככל שאנו מתבגרים אנו מבינים יותר ויותר את המשמעות של חיסכון והשקעה ואם נדע את הדברים כמה שיותר מוקדם, נוכל לחסוך יותר כסף בוודאות!

רוצים כמה דוגמאות? בבקשה:

ביטוח חיים: הידעתם שאפשר לשריין תנאים טובים יותר בפוליסת ביטוח החיים אם עושים אותה בגיל צעיר? ברור מאליו שביטוח חיים יעלה לכם פחות כאשר אנחנו צעירים ובריאים, הבעיה היא שאנו לא רואים קדימה וחיים את הרגע שבעיקרון זה עיקרון טוב אבל… גם צריך לזכור תמיד שלא לעולם חוסן… באיזה שהוא שלב כולם מתבגרים והבריאות נפגעת ולכן עשיית ביטוח חיים בגיל צעיר היא צעד מבריק וחכם שחוסך לנו כסף רב לאורך השנים וכדאי לעשותו!

ביטוח רכב: הידעתם שאפשר לעשות ביטוח רכב לפי קילומטראז'? אם יש לכם חייל או חיילת צעירים בבית המגיעים לחופשה מהצבא רק בסופי שבוע ורוצים לקחת את הרכב לבילוי, עשו להם ביטוח רכב לפי קילומטרים בלבד וחסכו בביטוח הרכב המשפחתי שלכם!

קרן פנסיה לעצמאים: ידעתם שאם אתם עצמאים אתם חייבים לפתוח קופת פנסיה ולהפריש אליה כספים על בסיס קבוע? והאם ידעתם שבעקבות הקורונה ניתן למשוך את כספי הפנסיה השנה באופן חד פעמי ללא תשלום מס על משיכה מוקדמת שבדרך כלל עולה לכם 35% מס על משיכה מוקדמת מקרן הפנסיה? והאם ידעתם כמה המעסיק שלכם במקום העבודה מחויב להפריש לכם לפנסיה וכמה אתם צריכים להפריד לפנסיה כשכירים?

החזרי מס: ידעתם שאפשר ליהנות מהחזרי מס בשווי אלפי שקלים בשנה בגין סיבות רבות ומגוונות עד 6 שנים רטרואקטיבית כולל ריבית?

רוצים לדעת עוד על תחום הביטוח, החיסכון וההשקעה? 

פורטל הביטוחים הגדול בישראל מביא לכם את המידע העדכני והחשוב ביותר בכל התחומים הללו: ביטוח, מס, חיסכון והשקעה. מצאו עוד עשרות טיפים ומידע דומה בפורטל הביטוחים הגדול בישראל והתחילו למצוא את הביטוחים, תוכניות החיסכון ומכשירי ההשקעה הטובים והמשתלמים ביותר בארץ.

אהבתם את המאמר? מוזמנים לקרוא עוד מאמרים באתר, לשתף אותם היכן שבא לכם ברשתות החברתיו ולהשאיר לנו פרטים עם כל שאלה והערה או הארה שיש לכם לגביי כל נושא ונשמח לחזור אליכם עם מענה מקצועי בהקדם האפשרי. להתראות ובהצלחה!

פורטל הביטוחים הגדול בישראל

טלפון: 073-272-5261

www.2bit.co.il

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here