דווקא בתקופת הקורונה צימרים בצפון מפנקים ברמות

0
1454
דווקא בתקופת הקורונה צימרים בצפון מפנקים ברמות
מקור freepik

מסתבר שדווקא בתקופת הקורונה מתחמי צימרים מפנקים את השוהים בהם ברמות היסטריות, ואנחנו כאן כדי לשאול: מה מציעים מתחמי סוויטות, מלונות בוטיק וצימרים ברמת הגולן בימינו? האם אנשים בימינו בכלל נופשים בצפון? הנה כל הפרטים. 

כשמדברים על חופשות מושלמות, אוטומטית מדמיינים אווירה פסטוראלית במיוחד הכוללת צמחייה חיה מכל כיוון, מרחבי דשא גדולים, בריכות פרטיות מול הכנרת, יין משובח ועוד. ואת כל זה אתם יכולים למצוא ביישוב קטן בצפון הארץ הנקרא חד נס. יישוב חד נס הוא אחת מהפנינים הכי כפריות ויוקרתיות בארצנו הקטנה, וביישוב תוכלו למצוא את מתחמי הצימרים הכי מובילים בארץ. ביישוב חד נס תמצאו מתחמי צימרים ברמות עם בריכות פרטיות, אבל לא רק. אם אתם מעוניינים לחוות נופש חלומי, אנחנו נמליץ לכם על עוד כמה סוגים שונים של דילים שניתן לרכוש בימינו. בואו נתחיל עם צימר עם תו סגול. מה חשוב לדעת על צימרים בצפון שמציעים נופש תו סגול? 

מה הכי חשוב לדעת על צימרים בתקופת הקורונה? 

בראש ובראשונה, הכי חשוב שתדעו שאתם זוכים להנות מנופש אשר כרוך במינימום דאגות וחששות. משרד הבריאות התיר את הנופש במתחמי צימרים, אבל יהיה חשוב לוודא כי הצימרים האלו באמת בטוחים. כדאי לדעת, ישנם לא מעט מתחמי צימרים בחד נס שמותאמים בדיוק לדרישות של התו הסגול. 

למעשה, הצימרים האלו אפילו לא היו צריכים לשנות במתחמם שום דבר מאז פרוץ מגפת הקורונה. לחלוטין בלי להתכוון לכך, הצימרים האלו בחד נס היו מושלמים להתבודדות עוד לפני פרוץ המגפה. מלכתחילה, הצימרים בחד נס מגיעים בגדלים היסטריים, עם מרחבי דשא ענקיים בגדלים של 500 – 1,000 מ"ר. בשל כך, הם מהווים בימינו מוצא מעולה עבור מי שמעוניין לחוות נופש מבודד וכיפי במיוחד, פרטי לחלוטין ועם 0 התקהלויות. 

100% פרטיות: 0 התקהלויות בצפון וזמן איכותי שהוא רק שלכם 

כשיש אפס התקהלויות, זו ההזדמנות המושלמת לטפח את האהבה שלכם, את היחסים במשפחה וכדומה. צימרים בצפון מציעים לכם התבודדות פרטית לחלוטין, מה שמאפשר לכם להשקיע זמן איכות בזוגיות שלכם, בילדים ובבני הזוג. 

קבלו את כל הפרטיות שאתם צריכים, 100% פסטוראליות ושלווה מכל הכיוונים. רק נשאר למזוג כוס יין ולהנות מהחיים. שמעו לנו, בסופו של דבר הנופש המושלם צריך להיות מבודד, וזה בלי כל קשר מיוחד לענייני קורונה. 

צימרים עם תו סגול בהתאם להוראות משרד הבריאות 

קורונה או לא קורונה, אנשים עדיין רוצים להנות מהחיים ולהתפנק במשך כל הסופ"ש. ויישוב חד נס מציע בדיוק את זה – פינוקים של 7\24 במהלך כל סוף השבוע. ואם כבר מדברים על תפנוקי עולם, אנחנו רוצים להכיר לכם כמה כאלו. 

למשל, שמעתן פעם על האפשרות של צימר ארוחת שף? צימר עם ארוחת שף היא בדיוק מה שאתם צריכים בכדי להרגיש מפונקים אמיתיים. השף מגיע עד פתח הצימר שבו אתם לנים. הוא יקצוץ ויחתוך, יתבל ויעלה ריחות היסטריים לאוויר. 

מה אתם עושים בזמן שהשף מבשל ארוחת ערב בצימר? 

אתם? יכולים לחלוץ פקק של בקבוק יין, להיכנס בינתיים לג'קוזי הפרטי ולהמתין לחוויה הקולינארית שלכם. אגב, אם כבר דובר פה על ג'קוזי, כדאי לדעת שבמתחמי נופש בצפון יש לכם ג'קוזי מול הכנרת בחלק מהמקומות. 

בואו נגיד ככה, אם איתרתם לעצמכם צימר עם בריכה פרטית מול הכנרת, הוספתם לזה ארוחת שף וקינחתם עם מסלול טיולים יפהפה בצפון, הסופ"ש שלכם ייראה יופי-יופי. בימים רגילים ללא קורונה היינו ממליצים לכם על אטרקציות רבות ומגוונות ברמת הגולן, אבל כרגע המציאות היא מעט שונה. 

אטרקציות פעילות בצפון בתקופת הקורונה? 

בעוד שחלק מהאטרקציות בצפון פעילות, חלק אחר מהאטרקציות ברמת הגולן כרגע מוקפאות. אם אתם מעוניינים לקבל פרטים נוספים לגבי אטרקציות בצפון בתקופת הקורונה, פנו אל מגזין EXPLORER צימר בצפון. מגזין אקספלורר צימר בצפון מאפשר לכם יצירת קשר ובירור מידע לגבי צימרים ברמת הגולן, אטרקציות בצפון, מסעדות בצפון בתקופת קורונה שעושות TAKE AWAY ועוד. 

כדאי לדעת, מגזין EXPLORER צימר בצפון מנוהל על ידי מקומיים מרמת הגולן. המגזין מעודכן בכל מה שמתרחש באזורי הצפון, ככה שהוא מקור מהימן לקבלת מידע בתקופה הזאת שמאופיינת בחוסר וודאיות. באתר EXPLORER צימר בצפון תוכלו למצוא גם שלל טיפים למסלולי טיולים יפהפיים ברמת הגולן. אם בא לכם לקחת אתכם את החבר שלכם על 4, ישנם לא מעט מסלולי טיולים מומלצים עם כלבים ברמת הגולן. תהנו, ואל תשכחו לקחת אתכם את בגדי הים! 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here