מדריך בחירת מוצרי חשמל במעבר דירה

0
1446
מדריך בחירת מוצרי חשמל במעבר דירה
מקור FREEPIK

עוברים דירה בקרוב? נהדר! עכשיו לא מוקדם מדי, זה הזמן להתחיל לחפש את מוצרי החשמל. המדריך הבא יסייע לכם לבחור בצורה טובה יותר, גם אם עדיין לא ניגשתם לחנות או גלשתם לאתר של חנות חשמל. זה גם המקום לציין שחשוב שיהיו בידיכם המידות המפורטות של הבית ושל החדרים השונים, שבהם תציבו את מכשירי החשמל הנחוצים לכם. 

כך תבחרו מקרר 

לא מעט מוצרי חשמל לבית משדרגים את שעות הפנאי. אבל עם כל הכבוד למערכת קולנוע ביתי, טלוויזיה או מחשב, בלי מקרר אי אפשר להתנהל אפילו יום אחד. לכן, נפתח עם מה שצריך לעשות כדי לבחור את המקרר הנכון. ראשית אתם חייבים לדעת מהו נפח המקרר שנחוץ לכם. וודאו שאתם יודעים היכן במטבח יעמוד המקרר, מהו הגובה הראוי ורוחבו. אם אתם אוהבים נוחות יתירה, תוכלו לבחור מקרר עם מספר דלתות גדול יותר מהסטנדרט. אם אתם לא קונים מקפיא, תצטרכו ללא ספק מקרר עם תא הקפאה גדול יחסית. השתדלו להעדיף מקרר עם דירוג אנרגטי מוצלח וכן כזה שמתאים לניקוי נוח ויעיל. מבחינה אסתטית, תוכלו למצוא כיום מקררים כמעט בכל צבע, כך שפשוט בחרו את הצבע המתאים ומחמיא לבית בכלל ולמטבח בפרט. 

כך תבחרו תנור בישול ואפיה 

ראשית, החליטו האם אתם מעדיפים תנור שמגיע ביחד עם כיריים או שאת הכיריים אתם מעדיפים בנפרד. במידה ואתם מאלה שנוהגים לבשל הרבה, לא כדאי לחסוך בקניית התנור. כדאי לבחור מותג איכותי שצפוי לפעול היטב מבלי להתקלקל. תנור עם כיריים יכול להיות כיום בעל מבערים מאוד יעילים גם ללא שום צורך בגז. אם אתם מעדיפים תנור ללא גז, תוכלו לבחור לדוגמא בכיריים אינדוקציה. לצרכי תחזוקה, כדאי לבחור תנוע בעל יכולת ניקוי אוטומטית. 

כך תבחרו מדיח כלים 

גם מדיח כלים הוא ממוצרי החשמל שאי אפשר בלעדיהם. מצד שני, קיימים אין ספור דגמים, תצורות ומאפיינים נוספים. קודם כל, החליטו האם אתם צרכים מדיח כלים קטן, שיתאים לדירה שכורה, או שנחוץ לכם מכשיר גדול יותר, שיתאים לדירה שרכשתם. כדאי לבחור מדיח חסכוני, כלומר שיש בו תוכנית להפעלה מהירה וכן לחיסכון, שימוש מופחת של חומרי ניקוי ומים. את המדיח כדאי לבחור באופן המתאים לעיצוב המטבח ואם אתם רוצים להיות אופנתיים, סביר להניח שמדיח כלים אינטגרלי (או חצי אינטגרלי) ישביע את רצונכם. 

כך תבחרו את הטלוויזיה החדשה 

מעבר דירה הוא הזדמנות טובה לשדרג את הטלוויזיה שלכם. המילה האחרונה כיום היא ללא ספק טלוויזיה חכמה. כך תוכלו לקלוט ולצפות בכל התכנים האהובים עליכם, דרך הממיר או ישירות באמצעות האינטרנט. על כל פנים, וודאו שלטלוויזיה כניסה HDMI אחת לפחות. את גודל המסך בחרו לפי גודל הסלון או חדר הצפייה כאשר טלוויזיות FHD או K4 מהוות בחירה טובה מאוד. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here