שירות לקוחות לאחר קניית מוצר

0
517
שירות לקוחות לאחר קניית מוצר
קרדיט FREEPIK

עולם העסקים מושתת על מערכת יחסים של קונה ומוכר, של משכיר ושוכר ושל ספק ולקוח. כל מערכות היחסים האלה הן מה שמרכיב את היומיום העסקי שבו אנשים קונים או שוכרים מוצרים ושירותים, משדרגים את איכות החיים שלהם וכמובן מוצאים את כל מה שדרוש להם לשגרה הרגילה שהם מקיימים כיחידים או משפחה. ברגע שלקוח קונה מוצר או שירות נוצר קשר ארוך טווח שצריך לאפשר לו להיות בקשר עם החברה או העסק. אתר אינטרנט חדש שנקרא שירות בקליק מסייע לקהל הלקוחות העצום של מגוון החברות בישראל למצוא את פרטי יצירת הקשר עם החברות והעסקים על מנת לדעת בדיוק איך ואל מי לפנות בכל פעם שמתעורר עניין כלשהוא או אפילו רק שאלה. לא תמיד זה קל להבין לאן צריך לפנות.

המשמעות של לקוח שמשלם

לקוח שבוחר לתת את האמון שלו לחברה או עסק מסוימים ולרכוש מהמוצרים הוא לקוח שכנראה עשה לא מעט שיעורי בית או סקר שוק לפני הבחירה. הוא בדק, בחן, שאל שאלות, בירר פרטים וכמובן חקר את טווח המחירים. כאשר מדובר במוצרים שקשורים בעיצוב הבית או ריהוט, למשל – מזרנים, מיטות, חפצי נוי או רהיטים לגינה – מדובר גם בסכומי כסף לא נמוכים ולכן יש משמעות לכל לקוח שמגיע. לכל הפחות החברה חייבת להעמיד לטובת הלקוחות מערך נוח ומזמין לפנייה כדי לשאול כל שאלה ולברר כל מה שעולה במוחם. אירופלקס שירות לקוחות מופיע גם הוא באתר של השירות המהיר בקליק, שכן הלקוחות שקונים מזרנים, מיטות או פריטים לעיצוב וסגנון של הבית חייבים לדעת איך ליצור קשר עם החברה גם (ובעיקר) לאחר הקנייה. מערכת היחסים העסקית לא מסתיימת בקנייה ובאספקה אלא אפשר לומר ששם היא מתחילה. רהיטים או פריטי עיצוב הם מוצרים שעולים לא מעט ויש להם קשר ישיר לחיי היומיום, שכן הלקוח רוצה להרגיש שהבית שלו מעוצב בדיוק כמו שמתאים לו. מכאן שהחברה צריכה לאפשר ללקוח מגוון דרכים ליצור איתה קשר.

המשמעות של שירות לקוחות בעידן האינטרנט

בזכות רשת האינטרנט אפשר לומר שכל הנושא של יצירת קשר עם חברות ועסקים המציא את עצמו מחדש. לא עוד להמתין הרבה זמן על קו הטלפון, לא עוד להתייאש אל מול צליל של קו טלפון שאינו פנוי. רשת האינטרנט מאפשרת ליצור קשר בכל רגע, מכל מקום ולהמתין לתשובה שתגיע בזמנו החופשי של מי שנמצא מהצד השני. כך ללא ספק יש שדרוג מהותי ביחס שבין החברות לבין הלקוחות ועם הזמן סביר מאד שנראה ונחווה דרכים חדשות ונוספות להיות בקשר עם חברות מוכרות יותר או פחות. הקמת מערך יעיל של שירות לקוחות הוא צו השעה ושום חברה לא יכולה להרשות לעצמה לא לאפשר זאת ללקוחות שלה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here