פינוי דירה בחינם – גם ברגעים הכי קשים של החיים…

0
510
פינוי דירה בחינם – גם ברגעים הכי קשים של החיים...
צילום יח"צ

מאת דרור ווקנין

לא תמיד פינוי של דירה נעשה בשל נסיבות משמחות, כמו למשל – מעבר לבית אבות, או לחלופין מעבר למדינה בגבולות מחוץ למדינת ישראל, לצורכי קידום בעבודה. לעתים, השירות של פינוי דירה מלווה בכאב עז, בפרידה מאדם אהוב, מכורח הנסיבות, ויהיו טבעיות ככל שיהיו. פינוי דירה במצבים כאלו, גם ברגעים הכי קשים של החיים, עשוי להביא עמו בשורה מנחמת, שבה תיהנו מהשירות של פינוי דירה בחינם. זאת איננה גוזמה ואיננה מליצה. זה אמתי לחלוטין. המשיכו לקרוא ותבינו במה דברים אמורים לעומק.

האם פינוי דירה בחינם דומה להובלת דירה סטנדרטית

ושאלת המבוא למאמר שלנו היא לא אחרת מאשר – "האם פינוי דירה בחינם דומה להובלת דירה סטנדרטית"?, ופה מגיעה התשובה בשתי מלים נחרצות – ממש לא! בעוד הובלת דירה סטנדרטית מתומחרת על פי סך החפצים להובלה, מידת הנגישות למקום, הצרכים והקומה של הדירה, כאשר מפנים דירה אפשר ליהנות מהשירות המדהים של פינוי דירה בחינם. שיכול לכלול הנחה משמעותית בשירות, פינוי של הדירה ממש בחינם, או אף רווח אישי, במידה והפריטים בדירה אכן מוערכים בקנה מידה רציני.

מה הקשר בין פינוי דירה בחינם לבין אספנות?

וזאת שאלה, שאין שניה לה – "מה הקשר שבין פינוי דירה בחינם לבין אספנות"?, ובכן, יש קשר בלי כל עוררין על כך. סביר להניח, כי מי שיפנה לכם את הדירה בחינם, בשל הערך הגבוה של חפצי הדירה שמפונה, יגיע עם החפצים שלכם למקומות כדוגמת שוק הפשפשים. בשוק הפשפשים זה מכרה זהב של כל האספנים. שמקפידים להגיע תכופות השכם בבוקר, לשם בחינת פריטי אספנות. ולמה לכם לעשות שימוש בגורם מתווך, כמו שוק הפשפשים? לא עדיף שתצרו קשר מבעוד מועד עם האספנים עצמם? אין כמו עסקה באופן ישיר עם אספנים, שגם יפנו לכם את הדירה בחינם, וגם יפצו אתכם, בגין חפצי האספנות הנדירים שברשותכם, בסכומי כסף שכלל וכלל אינם בטלים. בשל כך, אם הבחנתם בדירה שמועמדת לפינוי חפצים, בפריט ביזארי או ייחודי, שטרם נראה כמותו מזה המון זמן, חפשו ברשת האינטרנט אתרים של אספנים, ותוכלו ליהנות מהספק.

האם מסתמן פתרון של פינוי דירה בחינם, כאשר מקבלים דירה ממישהו קרוב שנפטר?

ושאלת תום המאמר שלנו – "האם מסתמן פתרון של פינוי דירה בחינם, כאשר מקבלים דירה ממישהו קרוב שנפטר?", אנו ממש שמחים שזאת השאלה שמסיימת את המאמר הכה אינפורמטיבי הזה. כאשר מישהו קרוב אליכם נפטר, השאלה הראשונה שמהדהדת לכם בראש, בוודאי, היא מה לעשות עם כל החפצים שבדירה. בשאלה של תפקיד הדירה כעת, אין כל בעיה. הדברים ברורים מאליהם – אתם יכולים לעבור לדירה בעצמכם, אתם יכולים להשכיר אותה לטווח הארוך, או אף להגדיל לעשות, ופשוט למכור את הדירה. אבל מה תעשו עם כל הרכוש בה? מתוך ידיעה שאנשים מבוגרים נוטים לאגור חפצים, בין אם הם שימושיים ובין אם לאו. קיים פה כפל של משמעויות. מן ההיבט הרגשי, קשה ככה סתם להיפטר מהרכוש של אדם שיקר ללבכם. ומן ההיבט הפרקטי – מה בדיוק תעשו עם החפצים שלכם. נראה כי הפתרון ההולם במקרים שכאלו, הוא ליצור קשר מידי עם חברה לפינוי דירות. נציגיה יגיעו לבית המנוח, ויבחנו את התכולה שבו. יתכן והם יצליחו להפתיע אתכם. סביר להניח שחלק ניכר מהחפצים הם בעלי ערך כספי גבוה, מה שיאפשר לכם ליהנות משירות של פינוי דירה מקצועי בחינם לחלוטין. ובכך תיהנו כפליים – אף תוכלו להשתמש בדירה שפונתה לכל מטרה שאתם חפצים בה, ואף לא תשלמו בעבור פינוי הדירה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here